Folia na samoch骴 a AC

Data: 2013-09-17 19:25:22
Autor: masti
Folia na samoch骴 a AC
Dnia pi臋knego Tue, 17 Sep 2013 21:20:20 +0200 osobnik zwany Kenjiro
napisa艂:

Witam
Uszkodzi艂em dzi艣 samoch贸d, kt贸ry mia艂em oklejony w ca艂o艣ci foli膮 na inny
kolor. Wiadomo, 偶e lakierowanie tego, co pod spodem p贸jdzie z AC, ale
czy mo偶na wnioskowa膰 o zwrot z AC koszt贸w r贸wnie偶 tych element贸w, kt贸re
b臋d膮 musia艂y by膰 ponownie oklejone? Ubezpieczyciel to Link4.

Dzi臋ki!

wnioskowa膰 zawsze mo偶na. Ale AC to nie OC i bez znajomo艣ci Twojej umowy i warunk贸w ci臋偶ko odpowiedzie膰 czy skutecznie

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Folia na samoch骴 a AC