Folia na wyswietlacz - warto kupic?

Data: 2010-06-02 09:03:53
Autor: Giento
Folia na wyswietlacz - warto kupic?
Czy macie jakies doswiadczenia z naklejaniem folii poliweglanowej na wyswietlacz ekranu telefonu komorkowego?
Czy to sie dobrze trzyma?
Czy faktycznie za jakis czas mozna to bezpiecznie zdjac i oryginalna szybka bedzie bez zarysowan?
Czy warto zerwac orygialna folijke ktora mam teraz na nowym telefonie i w jej miejsce nakleic folie z poliweglanu za 10 pln?

Data: 2010-06-02 10:47:41
Autor: J.F.
Folia na wyswietlacz - warto kupic?
Użytkownik "Giento" <Kaliemb@wp.pl> napisał w
Czy warto zerwac orygialna folijke ktora mam teraz na nowym telefonie i w jej miejsce nakleic folie z poliweglanu za 10 pln?

oryginalna jest czysto ochronna - niezbyt przejrzysta i odpadnie wkrotce sama.

J.

Data: 2010-06-02 10:56:02
Autor: Liwiusz
J.F. pisze:
[...]

   Wkrótce, nie wkrótce, mam znajomego, który specjalnie nie odkleja (ma jakąś manię na punkcie rys na wyświetlaczu), aż po kilku miesiącach jakiś kolega mu złośliwie odklei ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-06-02 12:47:11
Autor: basteku
W dniu 2010-06-02 10:56, Liwiusz pisze:
J.F. pisze:
[...]

:) .. tez mam takiego znajomego :) ..ale smieszy to mnie .. to tak jak kiedys w folie pakowali piloty do tv ... :)

Pozdr.
bastek

Data: 2010-06-02 13:02:25
Autor: Mario
J.F. pisze:
[...]

Niektórzy to nie zrywali folii z siedzeń w aucie :)

MD

Data: 2010-06-02 13:51:09
Autor: J.F.
Folia na wyswietlacz - warto kupic?
Użytkownik "Mario" <mardyb@poczta.onet.pl> napisał
:) .. tez mam takiego znajomego :) ..ale smieszy to mnie .. to tak jak
kiedys w folie pakowali piloty do tv ... :)

Niektórzy to nie zrywali folii z siedzeń w aucie :)

I jedno i drugie jest usprawiedliwione, jak sie wie ze na siedzenie moze sie kawa rozlac, a pilot moze wpasc do zupy.

J.

Data: 2010-06-02 20:00:17
Autor: Animka
J.F. pisze:
[...]

A taka jedna nowa mieszkanka bloku wyłożyła sobie podłogę (klepka mozaika) gazetami.

--
animka

Data: 2010-06-02 14:47:10
Autor: Krzysiek

Użytkownik "Giento" <Kaliemb@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c060259$0$2584$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Od dawna używam folii Ultra Clear firmy Protector. W przypadku PDA z rysikiem niemalże jest koniecznością miec ją ekranie. Bez problemu odkleisz i przykleisz nową. Nie zdarzyło mi się by sama się odklejała.

Pozdrawiam, Krzysiek

Data: 2010-06-03 10:04:38
Autor: Rafal
Folia na wyswietlacz - warto kupic?
Dnia 2010-06-02, o godz. 09:03:53
"Giento" <Kaliemb@wp.pl> napisał(a):

[...]

Przykleilem cos takiego do e71, jest calkiem spoko, trzyma sie juz
ktorys miesiac.

Rafal

Folia na wyswietlacz - warto kupic?