Folia na wyswietlacz - warto kupic?

Data: 2010-06-02 14:47:10
Autor: Krzysiek
Folia na wyswietlacz - warto kupic?

Użytkownik "Giento" <Kaliemb@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c060259$0$2584$65785112news.neostrada.pl...
Czy macie jakies doswiadczenia z naklejaniem folii poliweglanowej na wyswietlacz ekranu telefonu komorkowego?
Czy to sie dobrze trzyma?
Czy faktycznie za jakis czas mozna to bezpiecznie zdjac i oryginalna szybka bedzie bez zarysowan?
Czy warto zerwac orygialna folijke ktora mam teraz na nowym telefonie i w jej miejsce nakleic folie z poliweglanu za 10 pln?

Od dawna używam folii Ultra Clear firmy Protector. W przypadku PDA z rysikiem niemalże jest koniecznością miec ją ekranie. Bez problemu odkleisz i przykleisz nową. Nie zdarzyło mi się by sama się odklejała.

Pozdrawiam, Krzysiek

Folia na wyswietlacz - warto kupic?