Folia przyciemniajaca

Data: 2009-03-16 21:57:59
Autor: mirek
Folia przyciemniajaca
Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.uqwkdiebichronp-65ddf670fbef4.home.aster.pl...
Powitanko,

Od razu uprzedzam, ze nie mam zapedow tjuningowych, nie mam w zwyczaju robic z auta choinki, ale musze z tylu przyciemnic szybe z jednej strony. Z jednej strony samochodu oczywiscie, poprostu juniora sloneczko razi, a latem za bardzo grzeje. Mozna kupic folie czarne/brazowe o roznym stopniu przepuszczalnosci, albo "srebrne". Zastanawiam sie nad tymi ostatnimi. Z zewnatrz wyglada to jak lustro. Pytanie tylko, jak przez to widac od wewnatrz? Czy nie ogranicza za bardzo widocznosci jesli porownac to z folia czarna np. 30%? Zna ktos sklep w DC, gdzie mozna kupic to w jakims mniejszym kawalku niz 3m?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

ja sugerowałbym zrobić to porządnie, tzn zlecić wyspecjalizowanemu w tym zakładowi. Z dokładnie takich samych powodów przyciemniłem tylne boczne szyby + szyby w przestrzeni załadunkowej w omedze kombi. Dzieciom słońce dawało po oczach a te wszystkie roletki przyklejane na szybę to o kant dupy potłuc. Wybrałem najciemniejszą dopuszczoną folię i zrobiłem to w krakowskim oddziale euro-glass. Koszt 650 zł, jest atest i gwarancja i co najważniejsze dzieciom wreszcie nie daje po oczach:)

--
Mirek

Data: 2009-03-16 22:09:40
Autor: TomN
Folia przyciemniajaca
mirek w <news:gpmelr$52h$1atlantis.news.neostrada.pl>:

Z dokładnie takich samych powodów przyciemniłem tylne boczne szyby + szyby w przestrzeni załadunkowej w omedze kombi.
[...]
Wybrałem najciemniejszą dopuszczoną folię

Coś więcej o tej _dopuszczonej_ napiszesz?

Bo z przepisów wynika, ze mogłeś zamalować najczarniejszą farbą, albo
"zabić dechami"

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]