Folie ClearPlex ?

Data: 2011-09-21 22:17:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
Folie ClearPlex ?

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j5dem1$6ph$1news.onet.pl...
Hej.

Czy ktos mial juz doczynienia z tymi nowymi foliami na przednie szyby ClearPlex?
Ostatnio reklamuja to m in w placowkach pocztowych i powiedzmy pomysl jest ciakwy, tylko ile taka folia wytrzymuje de facto no i na ile skuteczna jest.

spamer, sprytny, ale ciągle spamer.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-09-21 22:24:34
Autor: Adam Szewczak
Folie ClearPlex ?

Użytkownik "Kuba (aka cita)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5dgpp$n1u$1@inews.gazeta.pl...

[...]

    Ale ze kto ?

PZDr
Adam

Data: 2011-09-21 21:10:09
Autor: masti
Folie ClearPlex ?
Dnia pięknego Wed, 21 Sep 2011 22:24:34 +0200 osobnik zwany Adam Szewczak
wystukał:

spamer, sprytny, ale ciągle spamer.

  Ale ze kto ?

nie taki sprytny bo pisze w sygnaturce

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-21 23:25:50
Autor: Adam Szewczak
Folie ClearPlex ?

UĹźytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5djrh$sr8$4@inews.gazeta.pl...

[...]

    No chyba ze ktos sie podszyl podemnie ;P

PZDr
Adam

Folie ClearPlex ?