Folie na ekran smartfonu

Data: 2013-08-29 00:09:06
Autor: Chris
Folie na ekran smartfonu
W dniu 2013-08-28 01:42, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:> Czy ktoś tego używa? i (jeśli tak) czy może
> mi coś ciekawego napisać na ten temat.

Na SGS3 dałem profilaktycznie, miasto, klucze nie straszne folia jak nowa ale wakacje, plaża, piasek już dały grubą rysę na foli .. nie wiem jak GG by się zachował ale dobra folia po prostu jest na ekranie i nie ma żadnego wpływu na pracę. Wcześniej na HTC Desire HD piasek z wakacji tak mi załatwił folię że była rysa na rysie choć folia dobrej jakości a miasto itp. brak problemów i rys (może jedna od kluczy).

Data: 2013-08-29 09:30:25
Autor: Trybun
Folie na ekran smartfonu
W dniu 2013-08-29 00:09, Chris pisze:
> [...]

Na SGS3 dałem profilaktycznie, miasto, klucze nie straszne folia jak nowa ale wakacje, plaża, piasek już dały grubą rysę na foli ..

Na folii owszem, ale czy rysa wystąpiłaby gdyby było samo szkło?

Data: 2013-08-29 09:48:24
Autor: Chris
Folie na ekran smartfonu
Trybun nabazgrał(a):

[...]

Na HTC bez foli udało się zrobić ryskę na szkle a tam też podobno GG siedziało. Pewnie dużo trudniej ale nie jest to niewykonalne.
Co do foli to jak byś chciał kupić pomyśl nad polskim producentem 3Khttp://3mk.pl/ zbierają bardzo dobre opinie.

Data: 2013-08-29 19:32:15
Autor: John Kołalsky
Folie na ekran smartfonu

Użytkownik "Chris" <chris@spam.pl>

Co do foli to jak byś chciał kupić pomyśl nad polskim producentem 3Khttp://3mk.pl/ zbierają bardzo dobre opinie.

Szybki nie idą tak dobrze jak folie ?

Data: 2013-08-29 23:53:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Folie na ekran smartfonu

"Chris" kvmuc8$kur$1@node1.news.atman.pl

Co do foli to jak byś chciał kupić pomyśl nad polskim producentem 3Khttp://3mk.pl/ zbierają bardzo dobre opinie.

Ile to kosztuje, gdzie to kupić i jaką wybrać? Matową?

Data: 2013-09-02 15:26:07
Autor: Trybun
Folie na ekran smartfonu
W dniu 29.08.2013 09:48, Chris pisze:
Trybun nabazgrał(a):

[...]

Jedno jest pewne - szkło, nawet nie to GG jest dużo odporniejsze od folii ochronnej. Może złapać co najwyżej parę procent zarysowań które powstają na folii. A więc gdy telefon nie jest używany w jakichś ekstremalnych warunkach to potrzeba  folia ochraniającej ekran jest wielce dyskusyjna..

Dzięki za info, teraz to już raczej nie skorzystam, ale w przyszłości kto wie..

Folie na ekran smartfonu