Folie na ekran smartfonu

Data: 2013-09-05 17:02:09
Autor: ddddddd
Folie na ekran smartfonu
Czy kto¶ tego używa? i (je¶li tak) czy może
mi co¶ ciekawego napisać na ten temat.

ja używam i powiem jedno: strasznie ciężko tak± folię nakleić - mi się nie udało zrobić tego idealnie. Używam, bo moje telefony pracuj± w ciężkich warunkach (czasem w spodniach roboczych, gdzie choć staram się nie trzymać nic innego to trafia tam pył, kurz czy odłamki betonu do kieszeni). Bez folii po 2 latach nie da się korzystać z telefonu, każdy na którego nie nakleiłem folii rysował się więc zawsze zastanawiam się dlaczego inni pisz± że folia jest zbędna. Ale ja z tych, co po roku na laptopie maj± wytarty numer seryjny i naklejkę windows, bo sprzęt kupuję po to, by go używać...

Łukasz

Data: 2013-09-05 17:25:51
Autor: John Kołalsky
Folie na ekran smartfonu

Użytkownik "ddddddd" <brak@email.com>

[...]

Nalepiłe¶ już folię na tego swojego laptopa ?

Data: 2013-09-05 21:11:11
Autor: ddddddd
Folie na ekran smartfonu
W dniu 2013-09-05 17:25, John Kołalsky pisze:

[...]

a ty naklejasz?
rozumiem że dla ciebie folia na ekranie to zniewaga bo koledzy z ławki będ± się ¶miali że nie stać cię na wymianę telefonu co rok jak się porysuje? A może dbasz o telefon żeby póĽniej sprzedać go za dobre pieni±dze?
Ostatnio zmieniałem telefon wła¶nie dlatego że nie dało się korzystać z tak porysowanego ekranu (Samsung Solid)

Łukasz

Data: 2013-09-05 23:25:42
Autor: animka
Folie na ekran smartfonu
W dniu 2013-09-05 21:11, ddddddd pisze:
W dniu 2013-09-05 17:25, John Kołalsky pisze:

UĹĽytkownik "ddddddd" <brak@email.com>

Czy ktoś tego używa? i (jeśli tak) czy może
mi coś ciekawego napisać na ten temat.

ja używam i powiem jedno: strasznie ciężko taką folię nakleić - mi się
nie udało zrobić tego idealnie. Używam, bo moje telefony pracują w
[...]
zastanawiam się dlaczego inni piszą że folia jest zbędna. Ale ja z
tych, co po roku na laptopie majÄ… wytarty numer seryjny i naklejkÄ™
windows, bo sprzęt kupuję po to, by go używać...

Nalepiłeś już folię na tego swojego laptopa ?

a ty naklejasz?
rozumiem ĹĽe dla ciebie folia na ekranie to zniewaga bo koledzy z Ĺ‚awki
będą się śmiali że nie stać cię na wymianę telefonu co rok jak się
porysuje? A może dbasz o telefon żeby później sprzedać go za dobre
pieniÄ…dze?
Ostatnio zmieniałem telefon właśnie dlatego że nie dało się korzystać z
tak porysowanego ekranu (Samsung Solid)

Mój nowy tablet mial folię, ale nawet nie pokapowalam się (nie odrożniala się) i z pocztku i jeżdzilam palcami po tej folii ale jak się zorientowałam, że to folia to ją zdjęłam. Bardzo trudno było umć wyświetlacz, bo rozjechane białe paluchy na nim były. Koszmarnie to wyglądało.Jak sobie póżniej uzmysłowiłam to ta folia tak się odciskała. Przecierałam wyświetlacz platkiem-wacikiem ze spirytusem (prawdziwym), nic nie pomogło. Dopiero Ludwik pomógł w przywróceniu wyświetlacza do stanu jakby nowego, niedotykanego. Wypolerowałam na sucho ręcznikiem i jest ok.

--
animka

Data: 2013-09-06 04:06:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Folie na ekran smartfonu

"animka" l0atet$2oc$1@node1.news.atman.pl

Mój nowy tablet mial folię, ale nawet nie pokapowalam się (nie

Już raz pisałem, ale o¶mielę się i napiszę raz jeszcze:

  "animka" kv7qic$68v$1@node1.news.atman.pl

  > To taki tablet:
  > http://tanio.net/tablet-goclever-m813g.html

Możesz napisać, ile on ma RAMek i ,,dysku''?
Przykładowo -- co mówi ten:

  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dynotes.miniinfo&hl=pl

lub ten:

  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eolwral.osmonitor&hl=pl

program?

Data: 2013-09-08 08:38:59
Autor: Trybun
Folie na ekran smartfonu
W dniu 2013-09-05 23:25, animka pisze:

[...]

Jest  specjalny pĹ‚yn do czyszczenia takich ekranĂłw. Czyszczenie spirytusem czy Ludwikiem to trochÄ™ ryzykowna sprawa...;-)

Data: 2013-09-16 00:16:54
Autor: the_foe
Folie na ekran smartfonu
W dniu 2013-09-08 08:38, Trybun pisze:
W dniu 2013-09-05 23:25, animka pisze:

MĂłj nowy tablet mial foliÄ™, ale nawet nie pokapowalam siÄ™ (nie
odroĹĽniala siÄ™) i z pocztku i jeĹĽdzilam palcami po tej folii ale jak
[...]

z ludwikiem nie; spiritus moze być problemem bo polistyren z nim reaguje, ale nie wyobrazam sobie by ktos uzywał tego do produkcji "szybek" do tabletów.

--
@foe_pl

Data: 2013-09-16 20:04:58
Autor: animka
Folie na ekran smartfonu
W dniu 2013-09-16 00:16, the_foe pisze:
[...]

"szybek" do tabletĂłw.

Jakiś tłuszcz "fabryczny" czy sklepowy trzeba było jakoś zmyć. Jak zdjęłam dosyć grubą folię z ekranu (a nie od razu ją zauważyłam, normalnie się na niej "pracowało" ) to były rozjechane smugi po dotykach na wyświetlaczu, które nie dawały się wyczyścić.
Tak samo miałam kiedyś z nowym ekranem monitora. Był jakiś tłusty i myłam go chyba z 5 razy. Potem już normalnie użytkowany.

--
animka

Data: 2013-09-05 23:26:12
Autor: John Kołalsky
Folie na ekran smartfonu

[...]

Nie, ale ja go nie używam :-) to nie muszę :-)

rozumiem że dla ciebie folia na ekranie to zniewaga bo koledzy z ławki będ± się ¶miali że nie stać cię na wymianę telefonu co rok jak się porysuje?

W parku piję :-)

A może dbasz o telefon żeby póĽniej sprzedać go za dobre pieni±dze?

Tak, z zyskiem chcę sprzedać :-)

Ostatnio zmieniałem telefon wła¶nie dlatego że nie dało się korzystać z tak porysowanego ekranu (Samsung Solid)

Ile miał wieków ?

Data: 2013-09-06 08:41:22
Autor: ddddddd
Folie na ekran smartfonu
W dniu 2013-09-05 23:26, John Kołalsky pisze:

Nie, ale ja go nie używam :-) to nie muszę :-)

tak my¶lałem :)

rozumiem że dla ciebie folia na ekranie to zniewaga bo koledzy z ławki
będ± się ¶miali że nie stać cię na wymianę telefonu co rok jak się
porysuje?

W parku piję :-)

tym gorsze warunki, wypadnie na żwirek i się porysuje

Ostatnio zmieniałem telefon wła¶nie dlatego że nie dało się korzystać
z tak porysowanego ekranu (Samsung Solid)

Ile miał wieków ?

miał poniżej 3 lat, ale po 2 latach ekran był jednym wielkim polem rys.

p.s.
Pokrowców w aucie nie używam - bo mam skórzan± tapicerkę. Jak miałem welur to tapicerka mocno się brudziła, bo pomijaj±c moje zdolno¶ci (¶niadanie i obiad jem w aucie) dzieciaki potrafi± nieĽle nabrudzić :)
Ale akurat ubrudzenie to nie problem, bo za pokrowce trzeba dać 100zł, a za pranie tapicerki 200zł (lub zrobić to samemu za 50zł) więc nie opłaca się tego kupować. Jak kupuję telefon za 2000zł to nie chcę za rok wymieniać wy¶wietlacza albo się wkurwiać że folii nie nakleiłem.
Kupiłem droższy telefon nie po to by ogl±dać filmy super full hade, po prostu chciałem co¶ co będę miał dłużej i nie zapcham szybko RAMu, łatwo odczytam maila czy pdf'a z zał±cznika. Akurat walory wy¶wietlacza s± dla mnie bez znaczenia, ma być czytelny, a folia w tym nie przeszkadza.

Łukasz

Data: 2013-09-07 10:54:13
Autor: John Kołalsky
Folie na ekran smartfonu

Użytkownik "ddddddd" <brak@email.com>

Nie, ale ja go nie używam :-) to nie muszę :-)

tak my¶lałem :)

Wiem. Napisałe¶ wyraĽnie, że uważasz, że wszyscy ci ludzie to tylko kupuj±, ale nie używaj± :-) To ja to potwierdzam by¶ był zadowolony :-)

[...]

Ale koledzy inni :-)

[...]

Chyba dam tego swojego 10-letniego Blue Angela na szlifierkę bo odstaję :-)

[...]

WeĽ nie ¶wiruj. Telefon za dwa koła ma dobry ekran, który nie chce się rysować. Opowie¶ci, że nalepienie folii jest do czego¶ potrzebne wkładam między bajki bo nie raz to już sprawdziłem. Jak mi się ten telefon porysuje to cały a nie akurat szybka. I ten cały po dwóch latach bym chętnie zmielił, ale na zło¶ć żaden aż tak zjechany nie jest. 10-letni Blue Angel wła¶ciwie prawie jak nowy wygl±da. Bateria mu się nie chce skończyć. Tylko nie ma już chętnego na używanie go. Ostatnio pomy¶lałem by zrobić z niego terminal do składania zamówień na zakupy w kuchni. Jak się jeden Artemis skończył się to miał z 5 lat a zaliczył ile¶ upadków i zgniecenie drzwiami na poczcie. Ramka obudowy w końcu popękała tak, że ¶ruby nie były w stanie trzymać go skręconego. Więc gdybym chciał telefon zabezpieczyć to bym futerał kupił a nie folię na ekran. Używałem nawet, ale że trzeba było urz±dzenie wyjmować do dokowania to w końcu dałem se spokój. No i pranie drugiemu Artemisowi zaszkodziło. Kupiłem więc używanego w bardzo dobrym stanie za 80zł. Tyle był wart po kilku latach.

Zawracanie gitary, to jest na 2 lata, więc nie ma sensu modlić się do szybki.

Data: 2013-09-08 11:31:28
Autor: ddddddd
Folie na ekran smartfonu
W dniu 2013-09-07 10:54, John Kołalsky pisze:
WeĽ nie ¶wiruj. Telefon za dwa koła ma dobry ekran, który nie chce się
rysować.

nie wykluczam, ale do tej pory każdy telefon mi się rysował - maj±c telefon za dwa koła wolę nie ryzykować porysowania jego ekranu

Łukasz

Data: 2013-09-08 12:06:24
Autor: J.F.
Folie na ekran smartfonu
Dnia Sun, 08 Sep 2013 11:31:28 +0200, ddddddd napisał(a):
[...]

Cena zobowiazuje - powinien miec dobre szklo :-)

Ale faktycznie - mozna poczekac z testowaniem dwa lata :-)

J.

Data: 2013-09-08 20:49:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Folie na ekran smartfonu

"J.F." r8boywko7mio.5epj2tpyn0np.dlg@40tude.net

Cena zobowiazuje - powinien miec dobre szklo :-)

Ale faktycznie - mozna poczekac z testowaniem dwa lata :-)

Nie czekaj -- kup (za swoje pieni±dze) i testuj! ;)

Folie na ekran smartfonu