Folie na szyby

Data: 2015-04-27 03:38:10
Autor: Przemek
Folie na szyby
Taniej to chyba kiepską folią, albo nie liczyć kosztów robocizny i oklejać samemu. W Łodzi płaciłem za auto podobnej wielkości ok 450zł, ale ze zniżką klubową. Bez zniżki podobnie, jak u Ciebie

Data: 2015-04-27 14:15:57
Autor: Chris
Folie na szyby
W dniu 2015-04-27 o 12:38, Przemek pisze:
Taniej to chyba kiepską folią, albo nie liczyć kosztów robocizny i oklejać samemu. W Łodzi płaciłem za auto podobnej wielkości ok 450zł, ale ze zniżką klubową. Bez zniżki podobnie, jak u Ciebie

Tak jak poparzyłem to cena jest OK, zwłaszcza że folia firmowa.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Folie na szyby