Foliowane mapy górskie Polska

Data: 2010-03-22 17:14:55
Autor: Waldek Brygier
Foliowane mapy górskie Polska
Pr0NET wrote:
Możecie polecić jakieś wydawnictwo? Chciałbym wymienić moje stare
zniszczone mapy na coś trwalszego.

PLAN, ExpressMap:
http://www.naszesudety.pl/bazar/?p=productsList&iCategory=22

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2010-03-23 22:12:06
Autor: szaman
Foliowane mapy górskie Polska
Waldek Brygier wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Pr0NET wrote:
Możecie polecić jakieś wydawnictwo? Chciałbym wymienić moje stare
zniszczone mapy na coś trwalszego.

PLAN, ExpressMap:
http://www.naszesudety.pl/bazar/?p=productsList&iCategory=22

mapy expressu są do dupy niestety... topograficznie taki b. żywiecki leży. niestety z obecnie dostępnych chyba tylko compass...

sz

Data: 2010-03-23 22:22:25
Autor: Wojciech Wierba
szaman pisze:

mapy expressu są do dupy niestety...

Nawet do d... nie są, bo zafoliowane i się "ślizgają" :-)

Pozdrawiam
Wojtek

Foliowane mapy górskie Polska