Foliowanie

Data: 2019-07-09 03:45:52
Autor: przemek.jedrzejczak
Foliowanie
https://www.youtube.com/watch?v=8TYaOtLlYpY

https://www.pudelek.pl/artykul/148439/prezydent_sieradza_ktory_potracil_staruszke_dostal_tylko_300_zlotych_mandatu/

niedobrze to wyglada kiedy Prawy i Sprawiedliwy potraca starusze a potem spierdala nie udzieliwszy pomocy, jakies okolicznosci lagodzace poza przynaleznoscia partyjna ?

Data: 2019-07-09 13:18:03
Autor: J.F.
Foliowanie
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8d1038de-4dde-4d7c-9dc4-9301e32212fa@googlegroups.com...
[...]

1. bylo !
2. no przeciez ukarali,
3. skoro tylko mandat, to staruszka nie odniosla obrazen (no chyba, ze przynaleznosc pomogla).

4. odszukaj jakies nagranie z wypadku, Shrek znalazl, ale akcja akurat za slupem.

J.

Data: 2019-07-09 04:37:24
Autor: przemek.jedrzejczak
Foliowanie
-- 1. bylo !

foliowanie ? to dopiero poczatek :-)

-- 2. no przeciez ukarali

za ucieczke z miejsca zdarzenia ? czy za niezauwazenie pieszego ?

-- 3. skoro tylko mandat, to staruszka nie odniosla obrazen (no chyba, ze przynaleznosc pomogla).

wiarygodnosc kulsonow jest zasadniczo na dnie ale zawsze jest jeszcze pare metrow mulu :-)

-- 4. odszukaj jakies nagranie z wypadku, Shrek znalazl, ale akcja akurat za slupem.

jest w materiale i jesli kierujacy nie byl w stanie zauwazyc tego zdarzenia to powinni mu zabrac PJ zanim kogos utrupi

Data: 2019-07-09 14:29:37
Autor: J.F.
Foliowanie
Użytkownik przemek  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4643b4fa-76ae-466f-9577-8a0fdd0b0df0@googlegroups.com...
-- 1. bylo !
foliowanie ? to dopiero poczatek :-)

-- 2. no przeciez ukarali
za ucieczke z miejsca zdarzenia ? czy za niezauwazenie pieszego ?

Za kolizje. Choc fachowo to chyba "spowodowanie zagrozenia bezpieczenstwa" ...

-- 3. skoro tylko mandat, to staruszka nie odniosla obrazen (no chyba, ze
przynaleznosc pomogla).

wiarygodnosc kulsonow jest zasadniczo na dnie ale zawsze jest jeszcze pare metrow mulu :-)

Ogolnie tak, ale tu ... przekonaliby staruszke, ze nic sie jej nie stalo ?

-- 4. odszukaj jakies nagranie z wypadku, Shrek znalazl, ale akcja akurat
za slupem.
jest w materiale

a jest, ale jakis uciety za wczesnie.

i jesli kierujacy nie byl w stanie zauwazyc tego zdarzenia to powinni mu zabrac PJ zanim kogos utrupi

No coz, patrzyl sie pewnie w lewo, tam gdzie zamierzal skrecic.
A uderzenie musialo byc leciutkie, skoro staruszce nic sie nie stalo ....

J.

Data: 2019-07-09 06:03:38
Autor: przemek.jedrzejczak
Foliowanie
-- Za kolizje. Choc fachowo to chyba "spowodowanie zagrozenia bezpieczenstwa" https://pl.wikipedia.org/wiki/Kolizja_drogowa

zas ucieczka z miejsca zdarzenia pozwala zalozyc ze byl na bance i/lub pod wplywem srodkow odurzajacych :-)

-- No coz, patrzyl sie pewnie w lewo, tam gdzie zamierzal skrecic.
A uderzenie musialo byc leciutkie, skoro staruszce nic sie nie stalo osobiscie zeznal ze go slonce oslepilo czyli powrociles do starego nalogu nie czytania do konca :-)  IMHO dal ciala 2 razy:
-trafil babcie
-uciekl z miejsca zdarzenia

cos za duzo tych przypadkow nieprawdaz ? postawa kulsonow zasluguje zas na pogarde :-)

Data: 2019-07-09 12:02:40
Autor: Marcin Debowski
Foliowanie
On 2019-07-09, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Sugerujesz, że babcia z kodu była? :) A 300zł to za rozjechanie czy ucieczkę?

--
Marcin

Data: 2019-07-09 05:20:48
Autor: przemek.jedrzejczak
Foliowanie
-- Sugerujesz, że babcia z kodu była? :) A 300zł to za rozjechanie czy ucieczkę?

ja tu widze zamach na legalnie wybrana wladze :-) teczowy transparent miala w torebce na szczescie prezydent zareagowal szybciej i wyprzedzil nieunikniony atak !

Data: 2019-07-09 14:32:16
Autor: J.F.
Foliowanie
Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:An%UE.125934$m5.1029@fx01.ams1...
On 2019-07-09, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ale skad byl ten foliujacy ? :-)

Z AgroUnii ?  ... cos mi sie kojarzy ...

J.

Data: 2019-07-09 23:26:27
Autor: radekp@konto.pl
Foliowanie
Tue, 09 Jul 2019 12:02:40 GMT, w <An%UE.125934$m5.1029@fx01.ams1>, Marcin

On 2019-07-09, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Sugerujesz, że babcia z kodu była? :) A 300zł to za rozjechanie czy ucieczkę?

Było pewnie tak:
100 zł za niezachowarnie ostrożności
200 zł za kolizkę ze staruszką

Niżej się nie da.

Data: 2019-07-09 19:09:26
Autor: kk
Foliowanie
On 2019-07-09 12:45, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
https://www.youtube.com/watch?v=8TYaOtLlYpY

Nie da się oglądać. Ciągłe zmiany zbliżenia.

Data: 2019-07-09 23:25:06
Autor: radekp@konto.pl
Foliowanie
Tue, 9 Jul 2019 03:45:52 -0700 (PDT), w
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

jakies okolicznosci lagodzace poza przynaleznoscia partyjna ?

A przy takiej przynależności potrzebne są jakiekolwiek inne?

Foliowanie