Folwark Zwierzcy.

Data: 2015-11-18 12:23:58
Autor: Marek
Folwark Zwierzcy.
W dniu środa, 18 listopada 2015 05:57:25 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
#
Myślę że cały polski, wymiar sprawiedliwości zaniemówił i stoi w niemym  osłupieniu. Sędziowie, adwokaci, prokuratura, stoją jak wryci i nadziwić  się nie mogą, że w Polsce, do tej pory, państwie prawa, niby głowa tego  państwa, z zupełną swobodą uwalnia groźnego, jak na razie przestępcę,  który, na dodatek, został ministrem od terroru i podsłuchów.

Oczywiście Duda zakłada, że teraz będzie nowe prawo stanowione przez PiS a  on, choć wykonał pierwszy kontrowersyjny krok, to za jakiś czas ten krok  bulwersował nie będzie - w kontekście tego co zaprowadzi Ziobro.

Wygląda na to że czeka nas nowy Folwark Zwierzęcy.

Ṡwinie które doszły do władzy zaczynają wprowadzać własną demokrację – nie  mylić z dyktaturą.

Czyli sprawni intelektualnie inaczej zaczynają wprowadzać demokrację  rozumianą inaczej. Kto tej nowej demokracji nie zrozumie, ten niech stanie  tam gdzie kiedyś stało ZOMO.

Ṡwięte słowa mistrzu K z tym ZOMO!!
Stanę w pierwszym szeregu. Dajcie mi do ręki jakąś pałę – inaczej  „blondynę”, przypomnę sobie walkę Wałęsy, Kuronia, Moczulskiego, KOR... -  i będę naparzał w tę świńską „demokrację” aż wytłukę osądzonych  przestępców i ich łaskawych popleczników.

Mam nadzieję że wymiar sprawiedliwości nie wymięknie przed małym  hitlerkiem. Mam nadzieję że hitlerek nie obejmuje skali zmian i nie da  rady podporządkować sobie sprawiedliwości.

Mam nadzieję, że skala chamstwa, prymitywizmu i bezczelności Kaczyńskiego  i jego marionetek przerośnie normalne społeczeństwo i odejdziemy od  wulgarnych lub straganiarskich bab. Czyli pseudo profesorek typu  Pawłowicz, czy też pseudo politykierek typu Kempa.

Chlopcy z ferajny beda uczyc kultury.

Folwark Zwierzcy.