Fon z Androidem

Data: 2010-06-01 10:07:28
Autor: wspolna-flaszka.pl
Fon z Androidem
bierz  ten telefon jest boski !
UZywalem se, nokii takze z symbianem i wymiekaja, tylko przestrzegam bys wzial jakikolwiek pakiet internetu kilkuset megabajtowy lub kilka GB, bo bedziesz plakac po pobraniu kilku darmowych gier :)

pozdrawiam

Data: 2010-06-01 12:36:31
Autor: Mario
Fon z Androidem
W dniu 2010-06-01 10:07, wspolna-flaszka.pl pisze:
[...]

A da rad pobiera poprzez sie domow dziki Wifi czy USB albo w hot spotach? No i czy ma ten spis telefonw tylko na serwerze czy raczej lokalnie z moliwoci synchronizacji z serwera.

MD

Data: 2010-06-01 12:43:53
Autor: Jacek Czerwinski
Fon z Androidem
Mario pisze:

No i czy ma ten spis telefonw tylko na serwerze czy raczej lokalnie z moliwoci synchronizacji z serwera.

Powiem tak: upgradowaem Samsunga Android z 1.5 do 2.1. Kontakty, katastrofa, wcio. Pojawiy si po kilku minutach. Zgaduj, zostay dosynchronizowane z sieci.

Androidy w zasadzie jako dwie dane podstawowe pytaj o PIN do karty GSM i konto gmaila, z tym e konto jest jednak wazniejsze ;)

Mona patrze jak na rodzcy si monopol....

Na Wifi wszystkie znane mi telefony wicej zeraj wicej baterii ni na staym poczeniu danych GSM (GPRS, EGDE, co tam gdzie jest). To nie jest telefon dla kogo, kto szuka kazdego grosika na rachunku, pakiet na dane trzeba mie, albo kupic inny telefon.

Data: 2010-06-01 13:29:10
Autor: wspolna-flaszka.pl
Fon z Androidem

Androidy w zasadzie jako dwie dane podstawowe pytaj o PIN do karty GSM
i konto gmaila, z tym e konto jest jednak wazniejsze ;)

nic nie stoi na przeszkodzie by dodac wlasne maile na wlasnych domenach

Data: 2010-06-01 14:33:48
Autor: Jacek Czerwinski
Fon z Androidem
wspolna-flaszka.pl pisze:
Androidy w zasadzie jako dwie dane podstawowe pytaj o PIN do karty GSM
i konto gmaila, z tym e konto jest jednak wazniejsze ;)

nic nie stoi na przeszkodzie by dodac wlasne maile na wlasnych domenach
nie mwie o mailu do pracy 'mailem' (mam ich jeszcze trzy), tylko o koncie w firmie google w celu synchronizacji, backupu i tego caego mynu, ktry przynajmniej mi nie do koca jest znany.

Data: 2010-06-01 14:33:07
Autor: Amir
Fon z Androidem
> [...]
staym poczeniu danych GSM (GPRS, EGDE, co tam gdzie jest). To nie jest telefon dla kogo, kto szuka kazdego grosika na rachunku, pakiet na dane trzeba mie, albo kupic inny telefon.

w tak taku teraz staly dostep do neta za 9z miesicznie jest, wi to nie problem :)
sam tak zrobilem swojej piknej onie :)
i teraz zadowolona bo moze sprawdzic na szybko jak cos potrzebuje w necie
a nie ma kompa

Data: 2010-06-01 19:32:02
Autor: Mario
Fon z Androidem
W dniu 2010-06-01 14:33, Amir pisze:
> [...]
trzeba mie, albo kupic inny telefon.

w tak taku teraz staly dostep do neta za 9z miesicznie jest, wi to nie

Z jakim limitem? I to jest pewnie dodatek do umowy abonamentowej?

MD

Data: 2010-06-01 19:45:15
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Tue, 01 Jun 2010 19:32:02 +0200, Mario napisał(a):

W dniu 2010-06-01 14:33, Amir pisze:
  >  Na Wifi wszystkie znane mi telefony więcej zżerają więcej baterii niż na
stałym połączeniu danych GSM (GPRS, EGDE, co tam gdzie jest). To nie jest
telefon dla kogoś, kto szuka kazdego grosika na rachunku, pakiet na dane
trzeba mieć, albo kupic inny telefon.

w tak taku teraz staly dostep do neta za 9zł miesięcznie jest, więć to nie
problem :)

Z jakim limitem? I to jest pewnie dodatek do umowy abonamentowej?

Bez limitu czyli 100MB ;) -  i to jest do Tak Taka, więc bez umowy.

"Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

Data: 2010-06-01 19:36:52
Autor: Szymon M
Fon z Androidem
W dniu 10-06-01 14:33, Amir pisze:
> [...]

sam tak zrobilem swojej piknej onie :)
i teraz zadowolona bo moze sprawdzic na szybko jak cos potrzebuje w necie

to jest pakiet 100MB, po ktrego wykorzystaniu prdko spada do max. 2kB/s wic o "staym" i "szybkim" dostpie ciko tutaj mwi.

Data: 2010-06-01 19:42:28
Autor: wspolna-flaszka.pl
Fon z Androidem

Uytkownik "Szymon M" <szymon_m_23k@noforspam.o2.pl> napisa w wiadomoci news:hu3gfi$gnd$1node2.news.atman.pl...
> [...]

to jest pakiet 100MB, po ktrego wykorzystaniu prdko spada do max. 2kB/s wic o "staym" i "szybkim" dostpie ciko tutaj mwi.

do predkosci nie wyzszej niz 2kb/s tak wiec moze to byc i 0,0001 kb /s, przerabialem to na bueconect
na kompie, nic nie dzialalo nawet gadu

Data: 2010-06-06 21:14:08
Autor: Piotr KUCHARSKI
Fon z Androidem
Jacek Czerwinski <x@y.z.pl> wrote:
Na Wifi wszystkie znane mi telefony więcej zżerają więcej baterii niż na stałym połączeniu danych GSM (GPRS, EGDE, co tam gdzie jest).

To zależy od tego, jak się używa, jaki ma się zasięg sieci 3G i WiFi.
Jestem cały czas w zasięgu dobrej sieci wifi, więc jak sobie przełączyłem wifi sleep policy na "never" (w odróżnieniu od domyślnego "when screen turns off"), to mi wifi mniej zjada niż 3g.

p.

Data: 2010-06-01 13:28:13
Autor: wspolna-flaszka.pl
Fon z Androidem
telefon ma wifi, aczkolwiek nie potrafilem z niego korzystac, byc moze andorid w wersji 1,6 (taka ma) nie radzi sobie z
siecia z haslem (taka mam, naturalnie wpisywalem), nie wykluczone ze ja po rpostu nie potrafilem wymusic korzystania z wifi przy aplikacjach, to moj pierwszy styk z androidem, ni etestowalem na otwartej sieci.
Mam karte ery z bluconnectem 4 GB, przy takich paczkach telefon jest rewelacyjny, jako przegladarka, lient poczty, youtube, i kilka gadzetow, w tym gry, i programy wykorzystujace net .

Data: 2010-06-01 14:31:35
Autor: Amir
Fon z Androidem

A da rad pobiera poprzez sie domow dziki Wifi czy USB albo w hot
spotach? No i czy ma ten spis telefonw tylko na serwerze czy raczej
lokalnie z moliwoci synchronizacji z serwera.

da rade wszystko, ja mialem g1 telefon
operator mowi, ze obowizkowo staly dostep do neta
niezbdny
poggoooglalem
i znalazly sie programy, ktore do blokowaly laczenie sie
z netem przez siec, nawigacje gralem sobie sygnic do tego
uzywalem neta tylko przez wifi
ale to wymaga troche pobawienia si softem

Data: 2010-06-01 14:37:08
Autor: Jacek Czerwinski
Fon z Androidem
Amir pisze:
da rade wszystko, ja mialem g1 telefon

i znalazly sie programy, ktore do blokowaly laczenie sie
z netem przez siec,

S. Np APNDroid. O ile problem patnych transmisji zaatwiaj, nie mam informacji czy wyczaj odpowiednie moduy celem np. oszczdnoci baterii. Przynajmniej na tej zasadzie wyczania (oszukanie APN), to nie sdz.

Nie po to si kupuje tego rodzaju telefony, by sie dugotrwale odcina od wiata (wyczam np na noc, eby nie mie dzwonkw od maili)

Data: 2010-06-01 14:42:35
Autor: Amir
Fon z Androidem

Nie po to si kupuje tego rodzaju telefony, by sie dugotrwale odcina od wiata (wyczam np na noc, eby nie mie dzwonkw od maili)

czesto czy si nie widziedzie dlaczego z netem
nabija tylko rachunek niepotrzebnie
telefon ma si  czy kiedy ja chc,
dlatego taki program, nazw ktrego podae by niezbdny

owszem by moe dao si to jako ustawi, aby si nie aczy
ale mi si nie udao.
ten APN zaatwi problem

teraz przesiadem si na symbiana i jak narazie
telefon z zwyk klawiatur cenie sobie bardzo :)
czasami si przywiesi, przy androidzie mi si to nie zdarzyo

Data: 2010-06-01 14:53:14
Autor: ALEX
Fon z Androidem
W dniu 1-06-10 14:42, Amir pisze:
Nie po to się kupuje tego rodzaju telefony, by sie długotrwale odcinać od
świata (wyłączam np na noc, żeby nie mieć dzwonków od maili)

czesto łączył się nie widziedzieć dlaczego z netem
nabijał tylko rachunek niepotrzebnie

Wybrałeś gówno to otrzymujesz gówno. Czego się spodziewałeś?

telefon ma się  łączyć kiedy ja chcę,

To trzeba było wybrać prawdziwy OS, a nie jego parodię.

teraz przesiadłem się na symbiana i jak narazie
telefon z zwykłą klawiaturą cenie sobie bardzo :)
czasami się przywiesi, przy androidzie mi się to nie zdarzyło

Rozsądny wybór.

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-06-01 15:44:11
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Tue, 01 Jun 2010 14:53:14 +0200, ALEX napisał(a):

telefon ma się  łączyć kiedy ja chcę,

To trzeba było wybrać prawdziwy OS, a nie jego parodię.

Ciekawe, ale u mnie ta "parodia" nie robi nic z tych rzeczy o których mowa,
da się wyłączyć synchronizację, niezależnie przez wi-fi i przez 3G, ba,
nawet uzależnić połączenia danych od tego czy telefon pracuje w roamingu
czy nie.

No ale to gówniany OS przecież.

teraz przesiadłem się na symbiana i jak narazie
telefon z zwykłą klawiaturą cenie sobie bardzo :)
czasami się przywiesi, przy androidzie mi się to nie zdarzyło

Rozsądny wybór.

Dla muzeum...

"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2010-06-01 18:57:39
Autor: ALEX
Fon z Androidem
W dniu 1-06-10 15:44, Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

Masz prawa roota?

No ale to gówniany OS przecież.

Dokładnie.

[...]

Masz te prawa roota czy nie masz? Bo ja w symbianie mam prawa admina i mogę wszystko.

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-06-01 19:44:36
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Tue, 01 Jun 2010 18:57:39 +0200, ALEX napisał(a):

[...]

Nie rootowałem telefonu póki co, bo nie ma takiej potrzeby. Jak będzie, to
zrootuję.

No ale to gówniany OS przecież.

Dokładnie.

Rozmawiam, zdaje się, z fanatykiem Nokii?

[...]

No ale co z tego, że je masz? Lepiej ci od tego, że możesz wszystko? Jak
będę potrzebował roota, to go będę miał.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-06-01 20:18:11
Autor: ALEX
Fon z Androidem
W dniu 1-06-10 19:44, Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

A ja nie bo nie mam takiej potrzeby. Mój Symbian z automatu daje mi prawa admina :-D

No ale to gówniany OS przecież.

Dokładnie.

Rozmawiam, zdaje się, z fanatykiem Nokii?

Niestety nie.

[...]

No ale co z tego, że je masz?

Bo to ja ustalam wszystko. Wszystko :-D

Lepiej ci od tego, że możesz wszystko?

Tak. Bo mam coś czego Ty nie masz :-D

  Jak
będę potrzebował roota, to go będę miał.

Wiesz jak umiera demokracja? Przy ogłuszającym aplauzie.
Jako starwarsowiec powinieneś znać te słowa

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-06-01 20:19:01
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Tue, 01 Jun 2010 20:18:11 +0200, ALEX napisa(a):

A ja nie bo nie mam takiej potrzeby. Mj Symbian z automatu daje mi prawa admina :-D

Serio? To podziel si informacj jak to robisz, miliony uytkownikw
przestanie si mczy z decertyfikacj systemu poprzez generowanie podpisw
na jaki chiskich stronach.

"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Pawe "robbo" Kamiski aka
Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-01 21:50:29
Autor: AL
Fon z Androidem
Waldek Godel pisze:
[...]

zlam symbiana - raz a dobrze i zapomnisz o certyfikatach
(nie daje glowy, ze da sie to zrobic skutecznie z tymi najnowszymi symbianami ale jeszcze z s60v3 da sie jak najbardziej)
Ale czy to jest jakis powod do dumy? Nie wiem, nie odczuwam tak tego ;)
--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-06-01 21:00:24
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Tue, 01 Jun 2010 21:50:29 +0200, AL napisa(a):

zlam symbiana - raz a dobrze i zapomnisz o certyfikatach

i twierdzisz, e to si kwalifikuje pod "z automatu" ???

I jak si to ma do rootowania Androida czy jailbreaka iPhone? Twierdzisz,
e tam to trzeba robi co dwa dni?

"geohot to troche narcyz i mitoman" - Pawe "robbo" Kamiski aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-06-01 22:06:44
Autor: AL
Fon z Androidem
Waldek Godel pisze:
[...]

ale co sie mie czepiasz?
Dla mnie Android jest przyszlosciowym systemem

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-06-01 20:57:06
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Tue, 01 Jun 2010 20:18:11 +0200, ALEX napisał(a):

[...]

No i super, masz akurat czym się podniecać. He-Man, władca Symbiana...
eee... wszechświata.

No ale co z tego, że je masz?

Bo to ja ustalam wszystko. Wszystko :-D

<sarkazm>
No to... jak wyżej. Akurat dobry powód, żeby się popodniecać jaki to macho
jesteś. Masz władzę nad telefonem. Cóż, dobre i to, czyż nie?
</sarkazm>

Lepiej ci od tego, że możesz wszystko?

Tak. Bo mam coś czego Ty nie masz :-D

Jak rzekła młodziutka Cerro do króla Vridanka na ich pierwszej schadzce:
„Niebrzydka rzecz, ale czy ma jakieś zastosowanie praktyczne?”

  Jak
będę potrzebował roota, to go będę miał.

Wiesz jak umiera demokracja? Przy ogłuszającym aplauzie.
Jako starwarsowiec powinieneś znać te słowa

Gdzie tu widzisz aplauz, i skoro o tym mowa, analogię? Generalnie na
linuksach (a ostatnio również na windows) pracuje się na uprawnieniach
niższych niż root, ze względów bezpieczeństwa. I tak jak w razie czego mogę
się przelogować na superusera w dużym sprzęcie, tak mogę uzyskać roota na
telefonie. --
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-06-02 11:39:51
Autor: ALEX
Fon z Androidem
W dniu 1-06-10 20:57, Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

  Mamy widać zupełnie odmienne podejście do życia. W moim matrixie to urządzenie jest dla mnie. A nie odwrotnie.

[...]

W AppStore AndroidMarket i OviMarket. I jeszcze teksty iJohnka jaki to cudowny i wspaniały jest iPhone. Drugi PRL, kjm.

[...]

W 7 nie uruchomisz 90% programów bez uprawnień administratora.

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-06-02 12:40:29
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Wed, 02 Jun 2010 11:39:51 +0200, ALEX napisał(a):

[...]

No ale to jest zupełnie niezależne jedno od drugiego. Na Linuksie
pracowałbyś na koncie root a na Windows na koncie System? Czy jednak
myślisz czasem logicznie?

Gdzie tu widzisz aplauz, i skoro o tym mowa, analogię?

W AppStore AndroidMarket i OviMarket. I jeszcze teksty iJohnka jaki to cudowny i wspaniały jest iPhone. Drugi PRL, kjm.

Choroby psychiczne expierda mnie niespecjalnie interesują.

[...]

Dobrze, że programy których używam o tym nie wiedzą. Bo aktualnie jedyny
program który wymaga podniesienia uprawnień jak się uruchamia to
Battlefield 2, cała reszta działa normalnie na obniżonych uprawnieniach.

"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

Data: 2010-06-02 18:55:01
Autor: ALEX
Fon z Androidem
W dniu 2-06-10 12:40, Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Jak najbardziej zależne.

[...]

Ale tak umiera demokracja.

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-06-02 19:56:07
Autor: wspolna-flaszka.pl
Fon z Androidem
a teraz tak konkretnie napisz co zlego jest w androidzie np na lg w porownaniu z symbianem na e51, mam oba telefony i chcialbym uslyszec konkret, zadne uprawnienia roota mnie nie interesuja gdyz nigdy nie mialem potrzeby z nich skorzystac.
KOrzystalem z obu  z neta, poczty, mp3(jako odtwarzacz), smsy, rozmowa i dla mnie android to rewelacja w porownaniu z symbianem ktorego od roku uzywam . Soft instalowany na symbianie czesto bywa upierdliwy wlasnie ze wzgledu na certyfikaty o ktorych byla mowa w watku, w adnroidzie nie ma takich przygod..

Data: 2010-06-02 18:59:17
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Wed, 2 Jun 2010 19:56:07 +0200, wspolna-flaszka.pl napisa(a):

[...]

Zainstaluj w tej rewelacji oprogramowanie na karcie pamici oraz wywietl
kontakt z ksiki adresowej w postaci Nazwisko, Imi (Firma).
Jak Ci si uda, to pogadamy.

". Apple robi dokadnie to co mwi filozofia tej firmy"- Pawe "robbo"
Kamiski aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-02 20:18:23
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
W dniu 2010-06-02 19:59, Waldek Godel pisze:

Zainstaluj w tej rewelacji oprogramowanie na karcie pamięci oraz wyświetl
kontakt z książki adresowej w postaci Nazwisko, Imię (Firma).
Jak Ci się uda, to pogadamy.

Oprogramowanie na karcie zainstalować można będzie po aktualizacji do v2.2. To znaczy bez rootowanego telefonu, bo na zrootowanym już można.

Co do książki, to pewnie się nie da, chyba że zapiszesz kontakty w takiej postaci. Albo jakaś inna aplikacja do kontaktów będzie - nie wiem, nie sprawdzałem, nie miałem potrzeby :)

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-06-02 19:22:39
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Wed, 02 Jun 2010 20:18:23 +0200, Andrzej Libiszewski napisa(a):

Oprogramowanie na karcie zainstalowa mona bdzie po aktualizacji do v2.2. To znaczy bez rootowanego telefonu, bo na zrootowanym ju mona.

Jest ju Froyo na LG? Jak bdzie to pogadamy. Na razie by wspomniany
nierootowany telefon LG w porwnaniu z E51, trzymajmy si zaoe, dobrze?
I majc roota wciz nie mona zainstalowa aplikacji na karcie pamici,
mona przenie CAY folder aplikacji z WSZYSTKIMI aplikacjami na
specjalnie przygotowan kart pamici, co zdecydowanie nie jest tym samym.
Nie wspominajac, e przekracza moliwoci 99% uytkownikw.

Co do ksiki, to pewnie si nie da, chyba e zapiszesz kontakty w takiej postaci. Albo jaka inna aplikacja do kontaktw bdzie - nie wiem, nie sprawdzaem, nie miaem potrzeby :)

Czy ja co wspominaem o zapisywaniu? Prosiem o WYWIETLENIE. W ADNYM innym normalnym telefonie nie trzeba zapisywa, bo KADY inny
normalny telefon z rozbudowan ksik (tzn troch lepsz ni w Nokii 5110)
ma ODDZIELNE pola Imi i Nazwisko. --

Data: 2010-06-02 22:09:49
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Wed, 2 Jun 2010 19:22:39 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Wed, 02 Jun 2010 20:18:23 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Oprogramowanie na karcie zainstalować można będzie po aktualizacji do v2.2. To znaczy bez rootowanego telefonu, bo na zrootowanym już można.

Jest już Froyo na LG?

Froyo miał premierę w zeszłym tygodniu, w cuda wierzysz? Na razie nawet
Nexus nie dostał oficjalnego update.

Jak będzie to pogadamy. Na razie był wspomniany
nierootowany telefon LG w porównaniu z E51, trzymajmy się założeń, dobrze?
I mając roota wciąz nie można zainstalować aplikacji na karcie pamięci,
można przenieść CAŁY folder aplikacji z WSZYSTKIMI aplikacjami na
specjalnie przygotowaną kartę pamięci, co zdecydowanie nie jest tym samym.
Nie wspominajac, że przekracza możliwości 99% użytkowników.

Co do książki, to pewnie się nie da, chyba że zapiszesz kontakty w takiej postaci. Albo jakaś inna aplikacja do kontaktów będzie - nie wiem, nie sprawdzałem, nie miałem potrzeby :)

Czy ja coś wspominałem o zapisywaniu? Prosiłem o WYŚWIETLENIE. W ŻADNYM innym normalnym telefonie nie trzeba zapisywać, bo KAŻDY inny
normalny telefon z rozbudowaną książką (tzn trochę lepszą niż w Nokii 5110)
ma ODDZIELNE pola Imię i Nazwisko.

Nie sprawdzałem czy są rozwiązania tego problemu - może jakaś inna niż
standardowa aplikacja do zarządzania kontaktami?

"A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
Alvy Singer

Data: 2010-06-02 21:21:15
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Wed, 2 Jun 2010 22:09:49 +0200, Andrzej Libiszewski napisa(a):

Froyo mia premier w zeszym tygodniu, w cuda wierzysz? Na razie nawet
Nexus nie dosta oficjalnego update.

No wic nie ma zastosowania do omawianej sytuacji.
Nie sprawdzaem czy s rozwizania tego problemu - moe jaka inna ni
standardowa aplikacja do zarzdzania kontaktami?

ZTCW - nie. Zwaszcza, e to ograniczenie wynikajce z przywizania do ksiki
adresowej Google, ktre wasnie nie potrafi odrni imienia od nazwiska

"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Pawe "robbo" Kamiski aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-06-06 21:16:38
Autor: Piotr KUCHARSKI
Fon z Androidem
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
Zwłaszcza, że to ograniczenie wynikające z przywiązania do książki
adresowej Google, które własnie nie potrafi odróżnić imienia od nazwiska

Potrafi. :)

p.

Data: 2010-06-06 21:16:07
Autor: Piotr KUCHARSKI
Fon z Androidem
Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote:
Froyo miał premierę w zeszłym tygodniu, w cuda wierzysz? Na razie nawet
Nexus nie dostał oficjalnego update.

Kilka osób dostało... :)

[...]

Standardowa też już ma.

p.

Data: 2010-06-07 00:19:49
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Sun, 6 Jun 2010 21:16:07 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI napisał(a):

Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote:
Froyo miał premierę w zeszłym tygodniu, w cuda wierzysz? Na razie nawet
Nexus nie dostał oficjalnego update.

Kilka osób dostało... :)

A to nie wersja RC? była ;)

[...]

No cóż, ta z HTC Desire nie ma.

Data: 2010-06-06 21:15:06
Autor: Piotr KUCHARSKI
Fon z Androidem
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
Jest już Froyo na LG? Jak będzie to pogadamy. Na razie był wspomniany
[...]

W 2.2 można po jednej będzie przenosić.

[...]

Mój Android też ma oddzielne pola.

p.

Data: 2010-06-07 12:26:37
Autor: W
Fon z Androidem
Piotr KUCHARSKI wystuka, co nastpuje:

[...]

Mj Android te ma oddzielne pola.

*imi* i *nazwisko*? zrzut ekranu poprosz... w gmailu google si jeszcze tej trudnej sztuczki nie nauczyo...

Data: 2010-06-08 11:07:56
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Fon z Androidem
On Mon, 7 Jun 2010 12:26:37 +0000 (UTC), W <acocieto@obchodzi.pl>
wrote:

[...]

Zrzutu Ci nie zrobi ale moje HTC Hero (aka Era G2) z systemem 1.5 ma
oddzielne pola Imi i Nazwisko wkontaktach i moliwo ustawienia
ktre jest wywietlane w danym kontakcie pierwsze. Samsung Galaxy
i7500 wycignity z szuflady tez z 1.5 ma to razem. Czyli nakadka HTC
to zaatwia.

Zdrwko

Data: 2010-06-08 12:34:35
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
W dniu 08-06-2010 11:07, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

Zrzutu Ci nie zrobię ale moje HTC Hero (aka Era G2) z systemem 1.5 ma
oddzielne pola Imię i Nazwisko wkontaktach i możliwość ustawienia
które jest wyświetlane w danym kontakcie pierwsze. Samsung Galaxy
i7500 wyciągnięty z szuflady tez z 1.5 ma to razem. Czyli nakładka HTC
to załatwia.

Zdrówko

Interesujące, HTC Desire z A 2.1  NIE posiada takich pól, mimo oprogramowania HTC

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-06-08 22:05:14
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Fon z Androidem
On Tue, 08 Jun 2010 12:34:35 +0200, Andrzej Libiszewski
[...]

Interesujce, HTC Desire z A 2.1  NIE posiada takich pl, mimo oprogramowania HTC

Jak nie wierzysz to jutro mog Ci wysa zrzut ekranu tylko potrezbuj
co co dziaa na systemie bez root-a. Pola s oddzielne i z tego
korzytam dajc czasami w polu "imi" imi i nazwisko a w polu
"nazwisko" nazw firmy. Przydaje si do szybkiego szukania. Przydaoby
si do tego trzecie pole ale go niestety nie ma.

Zdrwko

Data: 2010-06-09 00:24:35
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Tue, 08 Jun 2010 22:05:14 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

Interesujące, HTC Desire z A 2.1  NIE posiada takich pól, mimo oprogramowania HTC

Jak nie wierzysz to jutro mogę Ci wysłać zrzut ekranu tylko potrezbuję
coś co działa na systemie bez root-a. Pola są oddzielne i z tego
korzytam dając czasami w polu "imię" imię i nazwisko a w polu
"nazwisko" nazwę firmy. Przydaje się do szybkiego szukania. Przydałoby
się do tego trzecie pole ale go niestety nie ma.

Zdrówko

Może jest to zależne od wersji oprogramowania. Desire z A 2.1 takiej
możliwości nie ma.

Data: 2010-06-02 20:27:36
Autor: wspolna-flaszka.pl
Fon z Androidem

Uytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa w wiadomoci news:1fytj6pgs60w2$.dlglepper.institute.com...
[...]

mam ndrive, 400 mb na karcie micro sd.

cos jesczze kontakty pewnie tez sie da skonfiigurowac, Ty natomiast pokaz mi jak zmusic symbiana do wyswietlania na liscie kontaktow procz nazwy takze numeru telefonu bez wchodzenia w edycje numeru

Data: 2010-06-02 19:59:59
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Wed, 2 Jun 2010 20:27:36 +0200, wspolna-flaszka.pl napisa(a):

mam ndrive, 400 mb na karcie micro sd.

WOW!!!!!
Masz tego Ndrive zainstalowanego na karcie??? Serio??? To czemu Google si
tak mczyo implementujc to w FroYo?

Data: 2010-06-02 21:21:35
Autor: wspolna-flaszka.pl
Fon z Androidem

WOW!!!!!
Masz tego Ndrive zainstalowanego na karcie??? Serio??? To czemu Google si
tak mczyo implementujc to w FroYo?

:) moze dlatego ze mapy sa na karcie reszta na glownej.

Data: 2010-06-02 21:38:27
Autor: wspolna-flaszka.pl
Fon z Androidem

Uytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> napisa w wiadomoci news:hu6b04$4h0$1inews.gazeta.pl...

WOW!!!!!
Masz tego Ndrive zainstalowanego na karcie??? Serio??? To czemu Google si
tak mczyo implementujc to w FroYo?

:) moze dlatego ze mapy sa na karcie reszta na glownej.

no dobra ale czy fakt ze programy sa instalowane na glownej czyni andorid gownianym no i co ma do tego dostep roota ?

Data: 2010-06-02 20:44:10
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Wed, 2 Jun 2010 21:38:27 +0200, wspolna-flaszka.pl napisa(a):

no dobra ale czy fakt ze programy sa instalowane na glownej czyni andorid gownianym no i co ma do tego dostep roota ?

tak, czyni, bo pami telefonu jest ograniczona - wystarczy troch
potestowa aplikacji ze sklepu, eby ca pami zapcha, mimo, e na
karcie bd wolne gigabajty.

"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Pawe "robbo" Kamiski
aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-02 22:07:20
Autor: wspolna-flaszka.pl
Fon z Androidem

Uytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa w wiadomoci news:a4anld8mlp5$.dlglepper.institute.com...
[...]

ile pamieci maksymalnei mozna dodac do nokia e51 i czy 2 giga czyni ja ograniczona ?

Data: 2010-06-02 21:19:06
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Wed, 2 Jun 2010 22:07:20 +0200, wspolna-flaszka.pl napisa(a):

ile pamieci maksymalnei mozna dodac do nokia e51 i czy 2 giga czyni ja ograniczona ?

Na dzie dzisiejszy 32 GB. Zapewne wkrtce poka si karty 64 GB

"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Pawe
"robbo" Kamiski aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-02 22:59:12
Autor: wspolna-flaszka.pl
Fon z Androidem

Uytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa w wiadomoci news:1tpn1bpfug0ti.dlglepper.institute.com...
[...]

czy nokia e51 obsluguje karty 32 gb ?

Data: 2010-06-02 22:25:50
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Wed, 2 Jun 2010 22:59:12 +0200, wspolna-flaszka.pl napisa(a):

czy nokia e51 obsluguje karty 32 gb ?

Nokia obsuguje karty SDHC. Karty SDHC na dzie dzisiejszy wystpuj w pojemnociach do 32 GB

"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
sie Jan Strybyszewski"- Pawe "robbo" Kamiski aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-04 12:00:58
Autor: J.F.
Fon z Androidem
On Wed, 2 Jun 2010 22:25:50 +0100,  Waldek Godel wrote:
Dnia Wed, 2 Jun 2010 22:59:12 +0200, wspolna-flaszka.pl napisa(a):
czy nokia e51 obsluguje karty 32 gb ?

Nokia obsuguje karty SDHC. Karty SDHC na dzie dzisiejszy wystpuj w pojemnociach do 32 GB

Jedno z drugim nie jest tak prosto powiazane ..

J.

Data: 2010-06-02 23:03:05
Autor: Piotr M
Fon z Androidem
W dniu 2 czerwca 2010 22:59, wspolna-flaszka.pl pisze:
[...]

Wg arenagsm to do 16GB, chocia ja nawet tyle nie wkadaem.

--
pzdr, Piotr M

"Najczstsze kamstwo w Internecie?
   - Szukaem, ale nie znalazem."

Data: 2010-06-02 22:12:15
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Wed, 2 Jun 2010 20:44:10 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Wed, 2 Jun 2010 21:38:27 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

no dobra ale czy fakt ze programy sa instalowane na glownej czyni andorid gownianym no i co ma do tego dostep roota ?

tak, czyni, bo pamięć telefonu jest ograniczona - wystarczy trochę
potestować aplikacji ze sklepu, żeby całą pamięć zapchać, mimo, że na
karcie będą wolne gigabajty.

Znana ci jest opcja deinstalacji, która, jak mi się osobiście wydaje, jest
nieodłącznie związana z testowaniem aplikacji w poszukiwaniu tych, które są
godne uwagi?

Data: 2010-06-02 21:16:45
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Wed, 2 Jun 2010 22:12:15 +0200, Andrzej Libiszewski napisa(a):

Znana ci jest opcja deinstalacji, ktra, jak mi si osobicie wydaje, jest
nieodcznie zwizana z testowaniem aplikacji w poszukiwaniu tych, ktre s
godne uwagi?

Android jest reklamowany jako posiadajcy tysice aplikacji, jak to si ma
do bycia ograniczonym do zaledwie kilkunastu w pewnych przypadkach? I to w sytuacji posiadania wolnych gigabajtw na karcie?

"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
dywidenda i wzrost kursu" - Pawe "robbo" Kamiski aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-02 23:14:27
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Wed, 2 Jun 2010 21:16:45 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Wed, 2 Jun 2010 22:12:15 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Znana ci jest opcja deinstalacji, która, jak mi się osobiście wydaje, jest
nieodłącznie związana z testowaniem aplikacji w poszukiwaniu tych, które są
godne uwagi?

Android jest reklamowany jako posiadający tysiące aplikacji, jak to się ma
do bycia ograniczonym do zaledwie kilkunastu w pewnych przypadkach? I to w sytuacji posiadania wolnych gigabajtów na karcie?

I wszystkie te tysiące musisz mieć zainstalowane na raz? Patrz, nawet na
stacjonarce z tysiącami GB przestrzeni dyskowej tylu na raz nie potrzebuję.

Data: 2010-06-02 22:28:00
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Wed, 2 Jun 2010 23:14:27 +0200, Andrzej Libiszewski napisa(a):

I wszystkie te tysice musisz mie zainstalowane na raz? Patrz, nawet na
stacjonarce z tysicami GB przestrzeni dyskowej tylu na raz nie potrzebuj.

ale w telefonie z Androidem w zaleznoci od modelu i wersji systemu nie
masz tysicy GB (zazdroszcz normalnie, najwikszy mj dysk ma jeden tysic
GB, przymierzam si do takiego co ma 2 tysice GB, a dysku z wieloma
tysicami GB mog tylko zazdroci... ) a kilkanacie do kilkudziesiciu
megabajtw. To wcale nie jest duo, czasem kilkanacie aplikacji wystarczy,
eby to zapcha.

Data: 2010-06-03 00:03:57
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Wed, 2 Jun 2010 22:28:00 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Wed, 2 Jun 2010 23:14:27 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

I wszystkie te tysiące musisz mieć zainstalowane na raz? Patrz, nawet na
stacjonarce z tysiącami GB przestrzeni dyskowej tylu na raz nie potrzebuję.

ale w telefonie z Androidem w zalezności od modelu i wersji systemu nie
masz tysięcy GB (zazdroszczę normalnie, największy mój dysk ma jeden tysiąc
GB, przymierzam się do takiego co ma 2 tysiące GB, a dysku z wieloma
tysiącami GB mogę tylko zazdrościć... )

Nie napisałem nigdzie, że to jest jeden dysk.

a kilkanaście do kilkudziesięciu
megabajtów. To wcale nie jest dużo, czasem kilkanaście aplikacji wystarczy,
żeby to zapchać.

Aplikacje też są mniejsze niż na PC, _wkrótce_ też będzie możliwość
instalacji na karcie bez rzeźbienia z rootowaniem. A do testów... cóż,
naprawdę uważam, że testować wypada jedną aplikację na raz i do tego
deinstalacja się przydaje.

Data: 2010-06-06 20:56:34
Autor: Piotr KUCHARSKI
Fon z Androidem
[...]

Bez problemu.

oraz wyświetl kontakt z książki adresowej w postaci Nazwisko, Imię (Firma).

Hm, bez "(Firma)", nie wystarczy?

Jak Ci się uda, to pogadamy.

I o czym gadamy?

p.

Data: 2010-06-06 22:44:53
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Sun, 6 Jun 2010 20:56:34 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI napisa(a):

Bez problemu.

W nie rootowanym Androidzie 2.1 lub niszym? Serio?

Hm, bez "(Firma)", nie wystarczy?

a dlaczego nie? Nawet jak nie uywam telefonu do pracy to czsto prywatnie
dzwoni do rnych firm. Czasem dzwoni do firmy ZZ, czasem do Jana
Kowalskiego ktry pracuje w firmie ZZ, a czasem do firmy ZZ w ktrej
kontaktuj si najczciej z Janem Kowalskim, ale niekoniecznie.
Bardzo uyteczne s wtedy wpisy w ksice w postaci:
Jan Kowalski (ZZ)
ZZ
ZZ, Kowalski, Jan
Przy czym najlepiej, eby to nie rozwalao bazy danych, czyli eby wci
imi byo w polu "imi" etc. Moje telefony sobie z tym radz bez problemu
(cho przyznam, e Nokia nie a tak wietnie, cho wci poprawnie)

I o czym gadamy?

O tym, e smartfon powinien uatwia ycie przystosowujac si do potrzeb
waciciela a nie zmuszajc go do stosowania si do wasnych ogranicze

"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
"Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Pawe "robbo" Kamiski aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-06-02 20:09:15
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
W dniu 2010-06-02 18:55, ALEX pisze:
[...]

Niech ci będzie, nie będę się kopał z koniem po próżnicy.

[...]

Za dużo się filmów naoglądałeś.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-06-01 19:45:14
Autor: Szymon M
Fon z Androidem
W dniu 10-06-01 18:57, ALEX pisze:

[...]

Ja mam. Ale nie rozumiem czym się tak podniecasz. Uważasz że jakiś pseudo-system symbian, z którego wszyscy z wyjątkiem nokii się już wycofali jest lepszy od linuksa?

Data: 2010-06-01 20:43:16
Autor: ALEX
Fon z Androidem
W dniu 1-06-10 19:45, Szymon M pisze:

[...]

Bez złamania systemu?

  Ale nie rozumiem czym się tak podniecasz.

prawdziwymi systemami operacyjnymi, a nie atrapami.

  Uważasz że jakiś
pseudo-system symbian, z którego wszyscy z wyjątkiem nokii się już
wycofali jest lepszy od linuksa?

To chyba oczywiste. Każdy linuks jest spierdolony od początku do końca. Z wyjątkowa rozkoszą wróciłem do Windowsa 7. Bo to jest system spójny, logiczny i konsekwentny A takie jazdy jak miałem w Hożej Hawajce czy Intrygującej Irance to nie życzę nawet najgorszemu wrogowi.

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-06-01 20:58:19
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Tue, 01 Jun 2010 20:43:16 +0200, ALEX napisał(a):

[...]

I niby Symbian ma takim systemem być?

[...]

Na ubuntu świat się nie kończy.

Data: 2010-06-02 11:47:23
Autor: ALEX
Fon z Androidem
W dniu 1-06-10 20:58, Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Jest.

[...]

Dopóki kernel jest do dupy to co za różnica jakiego GUI użyjesz?

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-06-02 10:55:16
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Wed, 02 Jun 2010 11:47:23 +0200, ALEX napisa(a):

Dopki kernel jest do dupy to co za rnica jakiego GUI uyjesz?

Taka, e moesz nie mie adnego dostpu do tego kernela, oprogramowanie
rwnie nie. Tak jak jest w Androidzie i Bada, albo ten dostp moe by
silnie i sztucznie ograniczony jak w iPhone.
A wszystkie te systemy maj bardzo dobry linuxowy kernel (no dobra, FreeBSD
w iPoo)

"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Pawe "robbo" Kamiski aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-06-02 12:15:56
Autor: Jacek Czerwinski
Fon z Androidem
Waldek Godel pisze:
[...]

Waciwie to trudno to inaczej zrobi, dziaajc na rynku mierzonym w milionach sztuk sprztu i dziesitki tysicy programw. Nie da si inaczej przyj odpowiedzialnoci za jakie-takie dziaanie.

ciek Windows, gdzie gwnym problemem jest to, e user "od zawsze" mia roota, ju wiczylimy. Zwr uwag, gwne "upierdliwoci" np Visty (nie powiem XP, bo XP jest defaultowo otwarte), to prba wprowadzenia boczkiem-boczkiem ogranicze, gdzie miliard ludzi od 15 lat nie mia adnych ogranicze. Nie w technice problem, lecz w ludziach i ich nawykach.

Data: 2010-06-02 11:44:42
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Wed, 02 Jun 2010 12:15:56 +0200, Jacek Czerwinski napisa(a):

Waciwie to trudno to inaczej zrobi, dziaajc na rynku mierzonym w milionach sztuk sprztu i dziesitki tysicy programw. Nie da si inaczej przyj odpowiedzialnoci za jakie-takie dziaanie.

A ktokolwiek przyjmuje odpowiedzialno? Serio? Wykastrowanie z wszystkiego
co si da nie kojarzy mi si jako z odpowiedzialnoci..

[...]

No dobrze, ale pomimo tego, jako stabilno i bezpieczestwo Windows
Mobile nie miay jako specjalnych zagroe, wic jednak si da, prawda?
Okupienie tego brakiem moliwoci uaktualnien on-line nie wydaje mi si
jako wysok cen, w pewnych sytuacjach to nawet zaleta.
Z drugiej strony na iPoo po jaibreaku s juz wirusy, wic te to wiadczy,
e kompletny zamordyzm Dobsa nie jest idealn drog

Data: 2010-06-02 12:24:01
Autor: ALEX
Fon z Androidem
W dniu 2-06-10 11:55, Waldek Godel pisze:

Dopóki kernel jest do dupy to co za różnica jakiego GUI użyjesz?

Taka, że możesz nie mieć żadnego dostępu do tego kernela, oprogramowanie
również nie. Tak jak jest w Androidzie i Bada, albo ten dostęp może być
silnie i sztucznie ograniczony jak w iPhone.

Czyli oba OSy są guzik warte?

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-06-02 11:37:22
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Wed, 02 Jun 2010 12:24:01 +0200, ALEX napisa(a):

Czyli oba OSy s guzik warte?

Bada jest guzik warta z definicji - flash to ZO.
A cae UI oraz oprogramowanie Bada jest we flashu.

Co do Androida - jak na gwniano zaoe (cae oprogramowanie w Javie) to
chodzi zaskakujco niele, cho mocno cierpi na tym ywotno aku.

Data: 2010-06-02 12:45:04
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Wed, 2 Jun 2010 11:37:22 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Wed, 02 Jun 2010 12:24:01 +0200, ALEX napisał(a):

Czyli oba OSy są guzik warte?

Bada jest guzik warta z definicji - flash to ZŁO.
A całe UI oraz oprogramowanie Bada jest we flashu.

Co do Androida - jak na gównianość założeń (całe oprogramowanie w Javie) to
chodzi zaskakująco nieźle, choć mocno cierpi na tym żywotność aku.

Nie jest znacząco gorsza w porównaniu do ipoo czy podobnych sprzętowo
maszynek z WM, jak mi się wydaje.

Data: 2010-06-05 14:10:03
Autor: Brzezi
Fon z Androidem
ro, 02 cze 2010 o 12:37 GMT, Waldek Godel napisa(a):

Co do Androida - jak na gwniano zaoe (cae oprogramowanie w Javie) to
chodzi zaskakujco niele, cho mocno cierpi na tym ywotno aku.

Android/aplikacje androida nie dzialaja w javie

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-06-05 13:13:10
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Sat, 5 Jun 2010 14:10:03 +0200, Brzezi napisa(a):

Android/aplikacje androida nie dzialaja w javie

O.. kolejny co wie lepiej ni Google w czym aplikacje jego wasnego systemu
dziaaja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dalvik_(software)

Data: 2010-06-05 17:27:07
Autor: Brzezi
Fon z Androidem
sob, 05 cze 2010 o 14:13 GMT, Waldek Godel napisa(a):

[...]

I co jest tam sprzecznego w tym co napisalem?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-06-05 16:51:12
Autor: W
Fon z Androidem
Brzezi wystuka, co nastpuje:

[...]

Polecam ustali o czym w ogle mwicie i dyskutowa dalej, bo na razie to rozmawiacie w sumie o przynajmniej dch rnych rzeczach :P

Data: 2010-06-05 17:53:52
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Sat, 5 Jun 2010 16:51:12 +0000 (UTC), W napisa(a):

Polecam ustali o czym w ogle mwicie i dyskutowa dalej, bo na razie to rozmawiacie w sumie o przynajmniej dch rnych rzeczach :P

co by nie byo - to i tak jest Java
http://developer.android.com/guide/basics/what-is-android.html
"Android platform using the Java programming language"

A on wpad jak uczniak z podstawwki z wyranym oczekiwaniem pyskwki na
poziomie "nie jest", "jest", "nie jest", "jest". Najwyraniej mnie z kim pomyli.

Data: 2010-06-05 19:47:10
Autor: Borafu
Fon z Androidem
W dniu 2010-06-05 18:53, Waldek Godel pisze:
[...]

Szczerze mwic nie wiem w czym jest napisany Android i troch mi to wisi, ale zacytowae koniec zdania, ktre przeczytane w caoci brzmi zupenie inaczej i mwi o czym innym.

Pocztek zdania brzmi "The Android SDK provides the tools and APIs necessary to begin developing applications on the "
"Android platform using the Java programming language"

Jak wida w tym zdaniu ogle nie ma mowy o tym, w czym jest napisany Android, a jedynie do co daje SDK.

Co wicej, troch niej w dziale "Libraries" masz napisane:
"Android includes a set of C/C++ libraries used by various components of the Android system."

Jak wida "w temacie Androida" mamy ju nie tylko Jav, ale i C/C++.

Pozdro
--
Borafu

Data: 2010-06-05 20:42:07
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Sat, 05 Jun 2010 19:47:10 +0200, Borafu napisa(a):

Co wicej, troch niej w dziale "Libraries" masz napisane:
"Android includes a set of C/C++ libraries used by various components of the Android system."

Jak wida "w temacie Androida" mamy ju nie tylko Jav, ale i C/C++.

Android jest normalnym linuxem i s biblioteki w systemie, gwnie OpenGL,
ale samo oprogramowanie jest pisane w Javie. Nie jest to Java Suna, co nie
zmienia faktu, e wciz jest to Java z wszystkim wadami tego rozwizania.
Oprogramowanie nie jest kompilowane tylko de facto jest skrypcikiem
prekompilowanym w locie podczas uruchomienia co zajmuje czas i zasoby.

To ju iPhone ma to zrobione duo mdrzej, bo uzywa natywnego
oprogramowania a nie skrypcikw w piaskownicy maszynki wirtualnej.

Data: 2010-06-06 20:27:53
Autor: W
Fon z Androidem
Waldek Godel wystuka, co nastpuje:

[...]

                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tego si czepiam.
Java jako jzyk nie jest tosama z JVM. Tak, w androidzie uywa si Javy jako jzyka, ale mazsyna virtualna jest ju inna i nie jest zgodna z JavaSE/EE/ME wic programw napisanych "w javie" w oparciu o tamtem powszechne sdk nie uruchomisz wprost na androidzie. Podobnie w drug stron.

Abstrahujc ju od faktu, e na JVM mona uruchamia programy napisane w innych jzykach... (;

Data: 2010-06-05 17:40:27
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Sat, 5 Jun 2010 17:27:07 +0200, Brzezi napisa(a):

O.. kolejny co wie lepiej ni Google w czym aplikacje jego wasnego systemu
dziaaja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dalvik_(software)

I co jest tam sprzecznego w tym co napisalem?

jak przeczytasz - ze zrozumieniem - to si dowiesz. Polecam --
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Pawe "robbo" Kamiski aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-06-05 21:48:26
Autor: Brzezi
Fon z Androidem
sob, 05 cze 2010 o 18:40 GMT, Waldek Godel napisa(a):

[...]

Ale ja juz to wiem, zanim przeczytalem link, a przeczytanie linka mnie
tylko utwierdzilo w tym co wiem...

Java w androidzie jest tylko jezykiem uzytym do programowania, dokladniej
skladnia javy wzieta doslownie zywcem, wykonywany kod na urzedzniu nie
jest juz java, nie dziala w maszynie wirtualnej javie, java jest tylko po
strnie developera, w zbudowanej paczce .apk nie ma nic z javy... Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-06-05 21:00:53
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Sat, 5 Jun 2010 21:48:26 +0200, Brzezi napisa(a):

jest juz java, nie dziala w maszynie wirtualnej javie,

no jak nie jak tak? to w takim razie po co w ogle Dalvik skoro nic w nim
nie dziaa? zastanowie si w ogle jakie farmazony wypisujesz?

"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-
Pawe "robbo" Kamiski aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-05 22:23:49
Autor: Brzezi
Fon z Androidem
sob, 05 cze 2010 o 22:00 GMT, Waldek Godel napisa(a):

jest juz java, nie dziala w maszynie wirtualnej javie,

no jak nie jak tak? to w takim razie po co w ogle Dalvik skoro nic w nim
nie dziaa? zastanowie si w ogle jakie farmazony wypisujesz?

Piszesz jakies maslo maslane zupelnie bez skladu.

Ja pisze ze nie dziala w javie, a Ty zdziwiony pytasz sie dlaczego nic nie
dziala w dalviku, chyba nieuwaznie czytasz, bo zebys znowu mi czegos nie
wmawial napisze jeszcze raz: na adroidzie, aplikacje nie dzialaja w
maszynie wurtualnej javy, nie sa juz aplikacjami javowymi, tylko sa
skonvertowane do zupelnie innego kodu i dzialaja w maszynie dalvik"

Dalvik powstal jako zastepstwo javy, tzn inaczej: programujesz w javie,
kompilujesz do bytekodu javy, ale potem kod jest dalej procesowany i
z bytekodu javy zmienia sie w bytekod dalvik, jest to zupelnie inna maszyna
wirtualna

Java jest uzyta tylko jako narzedzie wytworcze, do developowania, w
docelowej maszynie nie ma juz javy...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-06-05 22:14:46
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Sat, 5 Jun 2010 22:23:49 +0200, Brzezi napisa(a):

Piszesz jakies maslo maslane zupelnie bez skladu.

pozwolisz, e zostawi...

[...]

eee... jjjasssne.. maszyna wirtualna javy ktra nie jest maszyn wirtualn
javy tylko maszyna wirtualn ale nie javy tylko takiej innej javy.

Nie chce mi sie kopa z koniem, wiesz? to do niczego nie prowadzi.

Data: 2010-06-05 23:29:10
Autor: Brzezi
Fon z Androidem
sob, 05 cze 2010 o 23:14 GMT, Waldek Godel napisa(a):

[...]

Ale czy ja cos takiego napisalem? komentujesz cos zupelnie innego niz ja
napisalem, i starasz mi sie to wmowic... czy nie przesadzasz troche? czy
jestes w stanie napisac cos rzeczowego?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-06-05 22:40:21
Autor: Waldek Godel
Fon z Androidem
Dnia Sat, 5 Jun 2010 23:29:10 +0200, Brzezi napisa(a):

Ale czy ja cos takiego napisalem? komentujesz cos zupelnie innego niz ja
napisalem, i starasz mi sie to wmowic... czy nie przesadzasz troche? czy
jestes w stanie napisac cos rzeczowego?

Miaem nie karmi, ale daj sowo, e to ostatni raz:
Oprogramowanie dziaa w maszynie wirtualnej zbudowanej poprzez niewielk
modyfikacj maszyny wirtualnej Javy, pisane jest w jzyku Java, plik .apk
jest de facto plikiem .jar (wystarczy zmieni rozszerzenie, eby si
przekona), Google otwarcie i oficjalnie twierdzi, e to jest Java, ale ty
bdziesz twierdzi, e to nie jest Java?
Fakt prekompilacji przed uruchomieniem nie zmienia faktu, e to jest wci
Java, nie ma ADNEGO dostepu do kernela systemu (jak to Java)

Masz kilka zda (penych, eby nie byo zarzutw jak poprzednio):

"Android includes a set of core libraries that provides most of the
functionality available in the core libraries of the Java programming
language."

"All applications are written using the Java programming language."

"Every Android application runs in its own process, with its own instance
of the Dalvik virtual machine. Dalvik has been written so that a device can
run multiple VMs efficiently. The Dalvik VM executes files in the Dalvik
Executable (.dex) format which is optimized for minimal memory footprint.
The VM is register-based, and runs classes compiled by a Java language
compiler that have been transformed into the .dex format by the included
"dx" tool."

Koniec kropka. Wicej nie karmi. Moesz sobie dalej tworzy sztuczki
semantyczne, e jak si jav skompiluje w momencie startu, to bdzie to ju
natywne oprogramowanie linuxa, ale mnie w to bagno nie babraj.

Data: 2010-06-05 23:50:21
Autor: Brzezi
Fon z Androidem
sob, 05 cze 2010 o 23:40 GMT, Waldek Godel napisa(a):

Koniec kropka. Wicej nie karmi. Moesz sobie dalej tworzy sztuczki
semantyczne, e jak si jav skompiluje w momencie startu, to bdzie to ju
natywne oprogramowanie linuxa, ale mnie w to bagno nie babraj.

Wkleic potrafisz z sensem, jednak ciezko sie z Toba dyskutuje bo imputujesz
ludziom cos czego nie napisali, i to juz nie pierwszy raz...

Mimo wszystko ciagle twierdze, ze to co napisalem jest prawda, bo jezeli
bytekod javy, przekonwertuje sie na kod .NET i uruchomi w maszynie .NET, to
to bedzie juz wtedy .NET a nie java..., nie ma zanaczenia jezyk zrodlowy,
tylko srodowisko uruchomieniowe

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-06-06 03:51:10
Autor: J.F.
Fon z Androidem
On Sat, 5 Jun 2010 23:50:21 +0200,  Brzezi wrote:
[...]

Tak czy inaczej - w klasycznym rozwiazaniu Javy programy tez nie
pracuja w Javie, tylko w rozkazach wirtualnej maszyny, ktora pochodzi
od Suna, ale jest dosc uniwersalna i nie tylko programy w javie moze
wykonywac. A na Androidzie pracuje tez maszynie wirtualnej, tylko
innej, ktorej glownym celem jest wykonywanie programow z javy.

Na jedno wychodzi.

W obu przypadkach mozna sie wspomoc JIT.

J.

Data: 2010-06-02 12:43:22
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
[...]

Rozum u waści zaczyna szwankować niczym u ekspierda.

Data: 2010-06-02 12:42:07
Autor: Andrzej Libiszewski
Fon z Androidem
Dnia Wed, 02 Jun 2010 11:47:23 +0200, ALEX napisał(a):

Na ubuntu świat się nie kończy.

Dopóki kernel jest do dupy to co za różnica jakiego GUI użyjesz?

A kiedy zrobił się z ciebie ekspert od linuksowego kernela?

Data: 2010-06-02 14:45:03
Autor: J.F.
Fon z Androidem
Użytkownik "ALEX" <kills@spamers.us> napisał w wiadomości news:hu3kc3$qg1$1inews.gazeta.pl...
To chyba oczywiste. Każdy linuks jest spierdolony od początku do końca. Z wyjątkowa rozkoszą wróciłem do Windowsa 7. Bo to jest system spójny, logiczny i konsekwentny

Spojny, logiczny i konsekwentny ?
Logika i konsekwencja w/g MS - jak juz osiagnelismy stan dobry, to teraz to wszystko pozmieniajmy.

Spojny, logiczny i konsekwentny to byl na koniec XP.
A potem zaczeli ta spojnosc wywracac.

J.

Data: 2010-06-02 19:42:57
Autor: ALEX
Fon z Androidem
W dniu 2-06-10 14:45, J.F. pisze:

To chyba oczywiste. Każdy linuks jest spierdolony od początku do
końca. Z wyjątkowa rozkoszą wróciłem do Windowsa 7. Bo to jest system
spójny, logiczny i konsekwentny

Spojny, logiczny i konsekwentny ?

Owszem.

Logika i konsekwencja w/g MS - jak juz osiagnelismy stan dobry, to teraz
to wszystko pozmieniajmy.

Przesadzasz. Faktycznie 9x były mocno niedopracowane, ale NT to już nieco inna liga.
BTW "stanu zadowalającego nie ma i nigdy nie będzie" Jako bywalec militariów powinieneś to znać.

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-06-02 22:21:28
Autor: J.F.
Fon z Androidem
On Wed, 02 Jun 2010 19:42:57 +0200,  ALEX wrote:
W dniu 2-06-10 14:45, J.F. pisze:
To chyba oczywiste. Kady linuks jest spierdolony od pocztku do
koca. Z wyjtkowa rozkosz wrciem do Windowsa 7. Bo to jest system
spjny, logiczny i konsekwentny

Spojny, logiczny i konsekwentny ?
Owszem.

zartujesz :-)

Logika i konsekwencja w/g MS - jak juz osiagnelismy stan dobry, to teraz
to wszystko pozmieniajmy.

Przesadzasz. Faktycznie 9x byy mocno niedopracowane, ale NT to ju nieco inna liga.

Nawet nie o niedopracowanie mi chodzi, tylko o to ze cos wymysla .. a
za dwie wersje zlikwiduja. O tak - w tym MS jest konsekwetny od wielu
lat :-)

No ale coz, moze na tym ten biznes polega - musi sie krecic, zeby
klienci placili :-)

J.

Data: 2010-06-06 21:17:08
Autor: Piotr KUCHARSKI
Fon z Androidem
ALEX <kills@spamers.us> wrote:
Masz te prawa roota czy nie masz? Bo ja w symbianie mam prawa admina i
mogę wszystko.
Ja mam.
Bez złamania systemu?

Tak.