Fon z Androidem

Data: 2010-06-01 23:13:49
Autor: info
Fon z Androidem

Użytkownik "Mario" <mardyb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hu1ht6$kub$2@news.onet.pl...
Witam.
Mam w Orange możliwość przedłużenia umowy z zakupem telefonu. Telefon byłby dla nastoletniego syna. Jedną z opcji jest telefon z Androidem LG Swift GT540.
Byłbym wdzięczny za parę uwag o zaletach i wadach tego telefonu i ewentualnie innych z Androidem.
Na razie mam jedną wątpliwość. Gdzieś w pisemku (bodajże PC World) wyczytałem ze telefon wymaga ciągłego dostępu do internetu z powodu przechowywania takich danych jak kontakty w chmurze - znaczy się na serwerze. Proszę nie kopcie za mocno jeśli bredzę bez sensu.
Inną opcją jest N97 mini ale to już 670 pln zamiast 1 zł za LG.

-- Pozdrawiam
MD

Witaj.

Oparte na przykładzie samsunga i5700 z Ery.
Fabrycznie żadne APN-y nie były ustawione, więc nie było mowy o niechcianych połączeniach z netem. Ogólnie android stworzony jest do ciągłego kontaktu z netem i kupowanie go po to aby tę symbiozę zakłócać mija się z celem. Wady jakie zauważyłem w moim przypadku (android 2.1) to problem z przełączaniem się z internetu "komórkowego" na Wifi.
Nokia z symbianem w moim odczuciu daje lepszą kontrolę nad połączeniami internetowymi. Jeśli nastolatek ma korzystać z netu, to pomyśl o blackberry 8520 i włączeniu usługi bis za około 24 zeta, w którym to komunikatory, mail i internet przez przeglądarkę telefonu są w w/w cenie z tym, że PODSTAWĄ w tym momencie będzie WYŁĄCZENIE dostępu do netu przez apn: internet.

pozdro.

Fon z Androidem