Fony Sony Ericsson w660i i warunki gwarancji

Data: 2009-02-21 15:20:49
Autor: lelek
Fony Sony Ericsson w660i i warunki gwarancji
Cześć

Posiadam Ci ja Sony Ericsson W660i. Telefon ma niebrandowany soft, posiadam gwarancję SE Polska. Niedawno, w styczniu aktualizowałem soft za pomocą "usługi aktualzcji" do wersi
CXC1250446R8BB001071017 i zaczęły się schody. Po aktualiacji fon zaczął mieć kopoty z tagami plików mp3. Po prostu Walkman zaczął czytać pliki danej płyty w złej kolejności. Tagi są na 100% dobre bo robiłem pliki sam z własnych, zakuionych płyt.
Oddałem tel. do naprawy. Po dwóch tygodniach zwrócono mi telefon. Tagi były czytane tak samo, ale doszło trzeszczenie głośnika podczs rozmoy. Tak jakby był źle przykręcony. Telefon po kosultacji z Helpdeskiem znowu poszedł do serwisu, ale z naciskiem na to, że ma być odesłany do działu Kontroli Jakości w Wawie. Tak też się stało. Fona odebrałem w tym tygodniu: tagi czyta bez zmian, podzas rozmowy nie rezonuje, ale.. doszedł problem z gośnikiem: zarówno muzy jak i dzwonków da się odsłuchać jedynie na słuchawkach. Głośnik "pierdzi" lub milczy. Mi już ręce opadają...
W gwarancji mam wpisaną już trzecią naprawę (wcześniej naprawa słynnego fast-portu) i zanosi się na czwartą bo ja nie odpuszę. Pytanie: kiedy mogę liczyć na wymianę telefonu? W gwarancji nic na ten temat nie pisze. Czy są jakieś ogólne przepisy UE traktujące gwarancji?
Proszę Was o pomc i ewentualnie radę o robić dalej:
- czy oddać po raz trzeci fon do tego samego punktu (Sosnowiec)
- czy oddać tym razem do innego (Kraków)
- czy zadzwonić tym razem do centralnergo serwisu w Warszawie by powiedzieć o zainstniałej sytuacji?

Pozdrawiam i dziękuę za pomoc,

lelek

Fony Sony Ericsson w660i i warunki gwarancji