Forbes - NBA team valuations

Data: 2011-01-27 03:37:37
Autor: Leszczur
Forbes - NBA team valuations
Mysle, ze to ciekawy argument w dyskusji o tym kogo lockout bardziej
zaboli.

http://www.forbes.com/lists/2005/32/Rank_1.html

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-27 12:46:03
Autor: s
Forbes - NBA team valuations
W dniu 2011-01-27 12:37, Leszczur pisze:
Mysle, ze to ciekawy argument w dyskusji o tym kogo lockout bardziej
zaboli.

http://www.forbes.com/lists/2005/32/Rank_1.html

Ale to chyba nie jakis skrajnie aktualny, skoro Seattle Supersonics tam rankuja?

Pozdr
Slawek

Data: 2011-01-27 04:09:50
Autor: Leszczur
Forbes - NBA team valuations
On 27 Sty, 12:46, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

>http://www.forbes.com/lists/2005/32/Rank_1.html

Ale to chyba nie jakis skrajnie aktualny, skoro Seattle Supersonics tam

Cholera. Wydawało mi sie, ze to aktualny, a jest z 2005 roku :-)
Ten bedzie lepszy, ale Knicks dalej sa #1 :-)
http://www.forbes.com/lists/2011/32/basketball-valuations-11_rank.html

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-01-29 15:29:33
Autor: wiLQ
Forbes - NBA team valuations
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

IMHO to raczej "dlaczego karty beda rozdawac wlasciciele" skoro
ponad polowa druzyn jest pod kreska...
Ten bedzie lepszy, ale Knicks dalej sa #1 :-)

Z ciekawostek: Heat +17%, Cavs -26%, Toronto +3%[?!]... ale Rose jest najbardziej wartosciowym graczem w lidze ;-)

--
pzdr
wiLQ

Forbes - NBA team valuations