Forbes o ostatnim sezonie NBA...

Data: 2009-12-10 16:52:43
Autor: Tomasz Radko
Forbes o ostatnim sezonie NBA...
wiLQ pisze:
"The teams losing money in the last 12 months are the Dallas Mavericks,
Portland Trail Blazers, Orlando Magic, Atlanta Hawks, Sacramento Kings,
Indiana Pacers, Charlotte Bobcats, New Jersey Nets, Minnesota
Timberwolves, New Orleans Hornets, Memphis Grizzlies and Bucks."

Ktora druzyna Was najbardziej zaskakuje na tej liscie? Mnie Magic. ~80M$ wraz z luxury tax to zaden kosmos na tle ligi, a przeciez
awansowali do finalow, wiec dodatkowych gier u siebie mieli duzo.

Magic, IIRC, często byli na minusie.

Data: 2009-12-10 17:23:13
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Timberwolves, New Orleans Hornets, Memphis Grizzlies and Bucks."
> awansowali do finalow, wiec dodatkowych gier u siebie mieli duzo.

Moze i tak, ale nie co roku dochodzili do finalow, a ta czesc mnie
najbardziej zaskoczyla - wydawalo mi sie, ze to ladny finansowy
zastrzyk, zwlaszcza, ze graczom placi sie za to niewiele.
BTW, L'e, to co podales to bylo za RS czy wlacznie z playoffami?

--
pzdr
wiLQ

Forbes o ostatnim sezonie NBA...