Ford Fiesta 1,4 TDCI 2004 - EAC FAIL

Data: 2009-08-12 14:47:32
Autor: Fox
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2004 - EAC FAIL
Miałem małą kolizję - udeżenie w bok. Do klepania nadkole lewe.
Po tym zdażeniu po kilku kilometrach zapaliło mi się komunikat EAC FAIL i auto przyspieszalo tylko do 2 tys obrotów.
Po ponownym odpaleniu to samo za kilka kilometrów.
Wyczytałem na necie że to problem z elektroniką/elektryką.

Co moze być przyczyną, gdzie szukać rozwiązania. Mieliście podobnie?
--
PZ

Data: 2009-08-13 10:42:36
Autor: Piotr Czyż

[...]