Ford Fiesta 1,4TDCI

Data: 2009-11-30 11:52:56
Autor: Piotrek
Ford Fiesta 1,4TDCI
Witam, przymierzam się do zakupu tego auta. Rocznik 2004.
Proszę o info, co najczęœciej tam szwankuje? Na co zwrócić uwagę przy oglšdaniu?
Silnik naprawdę potrafi zadowolić się 4 -5 l ropy po mieœcie?

Piotr.

Data: 2009-11-30 11:38:13
Autor: hamberg
Ford Fiesta 1,4TDCI
Silnik naprawdę potrafi zadowolić się 4 -5 l ropy po mie cie?

a jak bedzie robil 6l/100 po miescie to naprawde taka wielka roznica?

Data: 2009-11-30 21:52:05
Autor: Jurand
Ford Fiesta 1,4TDCI

Użytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał w wiadomości news:5ee5b0fb-102e-438f-a748-2036e97970e5g1g2000vbr.googlegroups.com...
Silnik naprawdę potrafi zadowolić się 4 -5 l ropy po mie cie?

a jak bedzie robil 6l/100 po miescie to naprawde taka wielka roznica?

Zasadniczo tak - bo jeżdząc Focusem 1.8 TDCi mam po mieście 6.8/100, a jest to zauważalnie większy samochód i zdecydowanie dynamiczniejszy silnik.
Dla mnie spalanie rzędu 6/100 przy silniku 1.4 TDCi byłoby nieporozumieniem.

Jurand.

Data: 2009-11-30 22:51:16
Autor: Adam Szewczak
Ford Fiesta 1,4TDCI

Użytkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisał w wiadomości news:hf1b6k$qa7$1inews.gazeta.pl...

[...]

    Mnie to troche zastanawia bo taka Fiesta piszecie pali 6-7, teraz sluzbowy belkot w miescie tez ok 7.
No kurde a moje polo ktore ma 17 lat i tez 1.4D pali 4.9 (srednio i fakt ze niema turbo), ale czy te turbo tyle paliwa zjada ? przeciez teraz to albo pompowtryskiwacze, CR, komputery i inne wynalazki to w teorii powinien mniej paliwa taki pojazd zjadac.

PZDr
Adam

Data: 2009-12-01 03:57:07
Autor: Grejon
Ford Fiesta 1,4TDCI
Adam Szewczak pisze:

[...]

Twoje Polo nie ma 40 poduszek powietrznych, klimy, ABSów, TCSów i różnych elektrycznych umilaczy. Jakby do niego wsadzić TDCI z Fiesty to pewnie faktycznie mniej by palił.

PZDr
Adam

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-12-01 07:03:10
Autor: Gabriel'Varius'
Ford Fiesta 1,4TDCI

[...]
Tu najwiecej zjada waga auta, a wlasciwie roznica w masie pomiedzy 17letnim polo a fiesta z tego wieku, ktore wazy tyle co 17 lat temu auto kompaktowe lub wieksze

                Oskar Wilde

Data: 2009-11-30 22:54:50
Autor: Piotrek
Ford Fiesta 1,4TDCI
Zasadniczo tak - bo jeżdząc Focusem 1.8 TDCi mam po mieście 6.8/100, a jest to zauważalnie większy samochód i zdecydowanie dynamiczniejszy silnik.

z ciekawosci w jakim miescie i jaka masz srednia predkosc miedzy tankowaniami ?

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-12-02 00:41:11
Autor: Krzysztof Magosa
Ford Fiesta 1,4TDCI
Jurand pisze:
[...]

Też mam focusa 1.8 tdci (115km, sedan) i na mieście pali mi maksimum 6.2 l/100 (jak cisnę pedał praktycznie do podłogi). ;)

Data: 2009-12-02 07:48:37
Autor: Jurand
Ford Fiesta 1,4TDCI

Użytkownik "Krzysztof Magosa" <krzysztof@magosa.pl> napisał w wiadomości news:hf49ij$p0q$2polsl.pl...
Jurand pisze:
[...]

Małe miasto masz ;)

Jurand.

Data: 2009-12-02 23:40:09
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ford Fiesta 1,4TDCI

Data: 2009-11-30 19:12:35
Autor: Wilczur
Ford Fiesta 1,4TDCI

Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf0868$9a7$1inews.gazeta.pl...
Witam, przymierzam się do zakupu tego auta. Rocznik 2004.
Proszę o info, co najczęœciej tam szwankuje? Na co zwrócić uwagę przy oglšdaniu?
Silnik naprawdę potrafi zadowolić się 4 -5 l ropy po mieœcie?

Hej mam taką fiestę prawie rok i pyknąłem nią 10 tys. Zbytnio jej sie nie przyglądałem przy zakupie bo kupowałem od znajomej. :-) Auto miało 95 tys. I powiem ci tak ze jeżdząc po Gdansku około 25 km do pracy /i z a spalanie mam z 6,6 L.  Usterki znajdziesz na forum forda. Mi zrobił się 2 razy taki myk ze strasznie muliła - ciągnęła do 2000 obrotów i wyżej nie. A na desce EAC fail - co oznacza usterkę elektronicznego pedału gazu. Trochę mnie to zdziwiło że solidny niemiecki producent Hella dostarczający podzespoły do najmniej awaryjych aut koncernu VW/audi wypuścił takiego gluta he he . A tak poważnie - to uzywany pedał mozna kupić na allegro za 150/200 zł - nówka ok 500 zł. Czasem jest tak ze nie kontaktują styki od sterownika w układzie pedału  i pomaga ich przelutowanie. U mnie pomacałem wtyczki i przeszło. Generalnie auto jest wporzo - mam klime. Jesli miałbym dać cene giełdową to chyba szkoda kasy bo mozna kupić coś większego. W wakacje byłem w Białowieży to spalanie - właczona klima - zapakowany samochód wyszło mi koło 5L.
Badź czujny bo duzo tych fiest smigało u przedstawicieli handlowych jako auta flotowe.
pozdr
Jakub
-- -- -
fiesta 1,4 /nie capri? w dizlu lala bezwypadek po lekkim dzwonie

Ford Fiesta 1,4TDCI