Ford Fiesta 1,4TDCI

Data: 2009-11-30 19:12:35
Autor: Wilczur
Ford Fiesta 1,4TDCI

Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf0868$9a7$1inews.gazeta.pl...
Witam, przymierzam się do zakupu tego auta. Rocznik 2004.
Proszę o info, co najczęœciej tam szwankuje? Na co zwrócić uwagę przy oglšdaniu?
Silnik naprawdę potrafi zadowolić się 4 -5 l ropy po mieœcie?

Hej mam taką fiestę prawie rok i pyknąłem nią 10 tys. Zbytnio jej sie nie przyglądałem przy zakupie bo kupowałem od znajomej. :-) Auto miało 95 tys. I powiem ci tak ze jeżdząc po Gdansku około 25 km do pracy /i z a spalanie mam z 6,6 L.  Usterki znajdziesz na forum forda. Mi zrobił się 2 razy taki myk ze strasznie muliła - ciągnęła do 2000 obrotów i wyżej nie. A na desce EAC fail - co oznacza usterkę elektronicznego pedału gazu. Trochę mnie to zdziwiło że solidny niemiecki producent Hella dostarczający podzespoły do najmniej awaryjych aut koncernu VW/audi wypuścił takiego gluta he he . A tak poważnie - to uzywany pedał mozna kupić na allegro za 150/200 zł - nówka ok 500 zł. Czasem jest tak ze nie kontaktują styki od sterownika w układzie pedału  i pomaga ich przelutowanie. U mnie pomacałem wtyczki i przeszło. Generalnie auto jest wporzo - mam klime. Jesli miałbym dać cene giełdową to chyba szkoda kasy bo mozna kupić coś większego. W wakacje byłem w Białowieży to spalanie - właczona klima - zapakowany samochód wyszło mi koło 5L.
Badź czujny bo duzo tych fiest smigało u przedstawicieli handlowych jako auta flotowe.
pozdr
Jakub
-- -- -
fiesta 1,4 /nie capri? w dizlu lala bezwypadek po lekkim dzwonie

Ford Fiesta 1,4TDCI