Ford Fiesta MK5 - 2001 , 1,4 benzyna... Proszę o opi nie...

Data: 2009-04-23 14:49:03
Autor: Maciek C
Ford Fiesta MK5 - 2001 , 1,4 benzyna... Proszę o opi nie...
    Witam wszystkich. Znajoma zastanawia się nad zakupem w/w autka. Niestety nie mam opinii na temat tych aut i chciałbym poprosić o pomoc grupowiczów. Czy warto w ogóle pchać się w 8 letnią fiestę? Czy sa awaryjne? Jak ze spalaniem przy silniku 1,4 i cenami podstawowych części?
Właściciel wycenia auto na 12k pln, w wyposażeniu jest klima, 4xPP, ABS, wspomaganie, elektryka. Cena wydaje mi się nieco wygórowana porównując ceny z takimi autami z allegro. Osobiście jestem zwolennikiem aut japońskich, za taką cenę można kupić ładną micrę w tego samego okresu, lub nieco starsza almerę. Jak uważacie czy fiesta do dobry wybór? Może ktoś jeździ takim autkiem i jest w stanie powiedziec coś więcej? Za wszelkie porady będe wdzięczny...

Maciej C.

Data: 2009-04-23 14:51:42
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Maciek C" <maciek82@orange.pl> napisał w wiadomości news:gspo3t$mv3$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- Pozdrawiam
Maciej C.

    Mazda 121, to chyba to samo.
Wydaje mi sie ze to chyba byl silnik 1.45 Zetec 90KM ?
To juz byla taka nowsza jednostka, nie slyszalem zlych opinii.

Adam

Ford Fiesta MK5 - 2001 , 1,4 benzyna... Proszę o opi nie...