Ford Focus MK1 spryskiwacze - problem / sugestie

Data: 2011-07-31 13:37:55
Autor: Adamm
Ford Focus MK1 spryskiwacze - problem / sugestie
Witam Wszystkich,

prośba o sugestie, które mogą pomóc w rozwiązaniu następującego
problemu.

W Fordzie Focus 1,6 MK1 skończył się płyn do spryskiwaczy. Jeszcze
przed dolaniem, na moment odruchowo włączyłem spryskiwacz, ale tak na
sekundkę (nie wiem czy ma to znaczenie). Po dolaniu płynu do zbiornika
spryskiwacz nie ma pełnego ciśnienia, sika tak jak by nie mógł. Przez
sekundę mocniej, ale zaraz po tym przeważnie słabo, tak że ledwo do
szyby dolatuje. Pompkę cały czas słychać.

W sieci wszystkie posty z problemem spryskiwaczy, które znalazłem
dotyczą zamarzania, a narazie nam to jeszcze nie grozi.

Czy ktokolwiek ma jakieś pomocne sugestie? Pompkę słychać, więc to
chyba nie ona. Może zatkane sitko przy pompce, ale przed tą sytuacją
wszystko działało. Nie wiem, czy może się układ jakoś zapowietrzył -
w takim razie jak go odpowietrzyć. Rurki w komorze silnika które widać
nie są załamane.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
Adam

Data: 2011-08-01 10:36:27
Autor: J.F.
Dnia Sun, 31 Jul 2011 13:37:55 -0700 (PDT), Adamm napisał(a):
[...]

IMO - igla w dlon i przeczyscic dysze.
A na przyszlosc .. hm
-dolewac wczesniej ? -dolewac tylko wode demineralizowana/gotowy plyn
-kranowe wlewac przez sitko ?

J.

Ford Focus MK1 spryskiwacze - problem / sugestie