Ford Focus - jakie opony?

Data: 2010-07-05 12:11:32
Autor: Adam Szewczak
Ford Focus - jakie opony?

Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@space.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c31887e$1@news.home.net.pl...
Witam,

pechowo rozwaliłem oponę i przymierzam się do zakupu pary nowych i mój wybór padł na Barum Bravuris 2. Rozmiar to 195/60/R15.
Poczytałem trochę opinii o nich i zdania jak zwykle są podzielone. Podpowiedzcie więc proszę czy warto brać te opony?
Przebieg to około 15 tys. rocznie, głównie po mieście, jednak wyjazdy poza też się zdarzają i wtedy jazda 160-180 kmh na autostradach i trochę mniej poza nimi. Czy te opony będą się nadawać? Wiele osób pisze, że są głośne.
Czy któryś z grupowiczów je użytkuje i może się wypowiedzieć? A może kupić coś innego w cenie do 200 zł?

-- Pozdrawiam
Tomek

    Ja jako ze z zasady nie kupuje wiodacych koncernow, moge polecic bo albo sam jezdzilem albo znajomi.

Gislaved Speed 606 z indeksem V
Falken w roznych wersjach, ja mam osobiscie SN816 i sa zajebiste, jedyny minus tej marki to scieralnosc
General Altimax UHP
Cooper Zeon XTC

PZDr
Adam