Ford Focus - jakie opony?

Data: 2010-07-05 14:28:29
Autor: Yogi\(n\)
Ford Focus - jakie opony?
Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@space.pl> napisał w wiadomości news:4c31887e$1news.home.net.pl...
Witam,

pechowo rozwaliłem oponę i przymierzam się do zakupu pary nowych i mój wybór padł na Barum Bravuris 2. Rozmiar to 195/60/R15.

Cóż, nie znam tego modelu, ale firme - owszem. Mam Polarisy, Made in Romania. Trzy są jajowate, a jedna lekko zwichrowana. Oponiarz dziwił się, skąd je wziąłem (to znaczy, dlaczego aż cztery mają jakieś wady, bo normalnie zdarza się jedna czy dwie  w co któryms tam komplecie), a ja je dostałem w ASO razem z autem.
Jako zimówki nie spisują się źle, ale ja po wielkich sniegach nie jeżdżę - ot na miasto i od czasu do czasu po białym. Ale choćby ze względu na kłopoty z wyważeniem tego dziadostwa - radziłbym unikać.

--
Yogi(n)

Ford Focus - jakie opony?