Ford Focus vs. Opel Astra

Data: 2009-07-22 02:42:51
Autor: jarry
Ford Focus vs. Opel Astra
Miałem Focusa TDCI od nowości w latach 2003-2006, od 2006r. mam (jako drugie auto) Astrę II z rocznika 1999.

Jeśli chodzi o komfort jazdy, materiały w środku, przyjemność z prowadzenia to nie ma czego porównywać po prostu, Astra jest po prostu OKROPNA.

Jeśli chodzi o części i naprawy to myślę że cenowo wypadnie podobnie. W TDCI zagrożeniem jest awaria koła dwumasowego (często pada, sporo kosztuje).

j.

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h456lq$mfp$1inews.gazeta.pl...
Ford Focus I - 1.8 TDDI (90 KM) lub ew. TDCI (100/115 KM)
Opel Astra II - 1.7 DTI

Czy można powiedzieć, że któryś z tych samochodów jest lepszy? Jeździł ktoś dłużej obydwoma i może je jakoś porównać?

Pod uwagę brane są np. takie parametry jak:
- spalanie;
- awaryjność/koszty utrzymania;
- radość z jazdy;
- komfort w dłuższych trasach;
- rozmiar i użyteczność przestrzeni bagażowej;
- ogólne poczucie zadowolenia z posiadania takiego samochodu :)

-- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl //

Ford Focus vs. Opel Astra