Ford Fusion dla wysokiego kierowcy?

Data: 2011-03-21 22:24:34
Autor: Waldek Godel
Ford Fusion dla wysokiego kierowcy?
Dnia Mon, 21 Mar 2011 23:24:14 +0100, =Marcos= napisał(a):

Mogę powiedzieć gdzie mi się wygodnie siedziało, a gdzie nie:

- Peugeot Partner - super
- Ford Ka - super
- Peugeot 307 - niewygodnie

Serio, czy sobie jaja robisz? Bo widzę tu pewną sprzeczność, chyba, że KA
był z szyberdachem...
Fusion jest dosyć wysoki, podobny do wysokości małych vanów. Nie aż tak
wysoki jak Partner, ale ciut mniej niż Picasso, mniej więcej w okolicach
307 właśnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-03-22 00:14:48
Autor: =Marcos=
[...]

KA co prawda miałem tylko z wypożyczalni na około 1000km, ale w porównaniu do innych aut siedzenie kierowcy da się posunąć do tyłu bardzo daleko, praktycznie uniemożliwiając usadzenie z tyłu pasażera. Nie siedzi się może jak w Volvo S80, ale nogi nigdzie nie opierały mi się o kolumnę kierownicy lub wystające elementy deski rozdzielczej. W Peugeocie 307 mam ten problem - nawet przy maksymalnie posuniętym/obniżonym siedzeniu i podniesionej kolumnie kierownicy, wciąż w niewygodny sposób ogranicza ona miejsce na kolana.
Aha, no i może zapomniałem wspomnieć o sednie sprawy - nie chodzi mi o miejsce na głowę (wysokość), tylko na nogi (mam takie proporcje ciała, że można założyć, że mam nogi jak osoba o wzroście ponad 200cm).

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2011-03-22 01:20:25
Autor: kamil d
W dniu 2011-03-22 00:14, =Marcos= pisze:
W Peugeocie 307 mam ten problem

I serio lepiej Ci w 206 i Pandzie? Jakoś ciężko mi uwierzyć a między tymi mam akurat porównanie. Mam 190cm, "problem" ze szwajami chyba podobny i w życiu bym nie stwierdził, że w 307 mniej wygodnie.

--
kamil d

Ford Fusion dla wysokiego kierowcy?