Ford Grand C-max

Data: 2010-10-11 13:28:24
Autor: Mirek Ptak
Ford Grand C-max
Dnia 2010-10-10 13:13,  *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

http://www.autoblog.com/2010/10/09/video-2012-ford-grand-c-max-shows-off-its-magic-middle-seat/
już wiem dlaczego Grand Picasso ani Picasso nie mają odsuwanych tylnych
drzwi - bo to powoduje, że auto wygląda jak skrzyżowanie kupy z
koreańczykiem.

Moim zdaniem brzydki (jak na Forda) nie jest, natomiast nieomal wszystko to już było w Zafirze :).
Ciekawie natomiast wybrnęli z problemem zagłówków w 2 rzędzie - przy składaniu po prostu znikają ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-10-11 13:31:49
Autor: Waldek Godel
Ford Grand C-max
Dnia Mon, 11 Oct 2010 13:28:24 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

Ciekawie natomiast wybrnęli z problemem zagłówków w 2 rzędzie - przy składaniu po prostu znikają ;)

to tak jak w pierwszym pikusiu 12 lat temu.. no to zupełna nowość jest...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-12 17:37:54
Autor: BrunoJ
Ford Grand C-max
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
> [...]

to tak jak w pierwszym pikusiu 12 lat temu.. no to zupełna nowość jest...
W ostatnim pikusiu tez tak jest ;-). Ale to typowe. Gdy swego czasu w Yarisie
pojawila sie 'nowosc' - mozliwosc przesuwania tylnej kanapy - taka opcja byla
w sporej ilosci aut francuskich 10 lat wczesniej (zeby nie bylo ze sie tylko
do cytryn ograniczam ;-). Co do Forda to wynalazek, ale przy odpowiedniej relacji cenowej moze sie
calkiem dobrze sprzedawac, jako auto 'dla zony'. pozdrawiam
--
BrunoJ, Bydg
Citroen XP 1.6i & Citroen ZX 1.4i --

Ford Grand C-max