[pozdor] Ford WU600xx

Data: 2011-04-27 21:32:21
Autor: Myjk
[pozdor] Ford WU600xx
Dzisiaj koło 16:15 po raz pierwszy miałem okazję zobaczyć kogoś oklejonego
znakami pms. :P Grójecka, na przeciwko BP, w kolejce do skrętu w lewo w
Korotyńskiego. Trochę się bezpośrednio za Tobą motałem z telefonem w łapie
(pieprzona E52 z zafajdanym androidem), ale nie dawałem znaków, bo sam nie
jestem oklejony. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2011-04-27 21:54:32
Autor: jerzu
[pozdor] Ford WU600xx
On Wed, 27 Apr 2011 21:32:21 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Dzisiaj ko³o 16:15 po raz pierwszy mia³em okazjê zobaczyæ kogo¶ oklejonego
znakami pms. :P Grójecka, na przeciwko BP, w kolejce do skrêtu w lewo w
Korotyñskiego.

Escort czy Focus USA?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-04-27 22:49:12
Autor: Myjk
[pozdor] Ford WU600xx
Wed, 27 Apr 2011 21:54:32 +0200, jerzu
Focus USA?

To był chyba Focus Sedan, tablica kwadrat,
więc to pewnie to z USA. ;)

--
Pozdor
Myjk

Data: 2011-04-27 22:57:44
Autor: jerzu
[pozdor] Ford WU600xx
On Wed, 27 Apr 2011 22:49:12 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

To by³ chyba Focus Sedan, tablica kwadrat,
wiêc to pewnie to z USA. ;)

No to by³ to BoBs.

Data: 2011-04-28 12:34:27
Autor: Mirek Ptak
[OT] Re: [pozdor] Ford WU600xx
Dnia 2011-04-27 21:32, *Myjk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

(pieprzona E52 z zafajdanym androidem)

Jak to zrobić? Wpakował bym Androida do E52 żony :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-04-28 13:32:23
Autor: Axel
[OT] Re: [pozdor] Ford WU600xx
"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message

(pieprzona E52 z zafajdanym androidem)
Jak to zrobic? Wpakowal bym Androida do E52 zony :)

Tez wlasnie sie zastanawialem. Chociaz, poza zwisami GPS-a (rzadko uzywam), to wlasciwie na tego symbiana nie narzekam.

--
Axel

Data: 2011-04-28 15:22:11
Autor: Myjk
[OT] Re: [pozdor] Ford WU600xx
Thu, 28 Apr 2011 13:32:23 +0200, Axel
Tez wlasnie sie zastanawialem. Chociaz, poza zwisami GPS-a (rzadko uzywam), to wlasciwie na tego symbiana nie narzekam.

Nie zmienia Ci "tematu" przy podłączaniu ładowarki? Nie przywiesza się
czasem przy zwykłym kończeniu rozmowy? W końcu nie haczy przy obracaniu
obrazu? Ja to musiałem wyłączyć na stałe. Już nie pomnę co siędzieje jak
się net ogląda... a ile na poczatku się naj* żeby maila skonfigurować (nie
chciał utworzyć więcej jak jedną skrzynkę). W końcu poleciał reset do
fabrycznych i ruszyło. No a wczoraj jak stałem za pms-owcem też mi
zawisł... przy otwieraniu kontaktów. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-04-29 21:30:01
Autor: Axel
[OT] Re: [pozdor] Ford WU600xx

"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:u88ss5blqxn.dlgmyjk.org...

[...]

2x  nie, czasem na poczatku sie zdarzalo, ze nie obracal obrazu, ale teraz jest OK

Już nie pomnę co siędzieje jak
siÄ™ net oglÄ…da...

U mnie wszystko dziala ok.

a ile na poczatku się naj* żeby maila skonfigurować (nie
chciał utworzyć więcej jak jedną skrzynkę).

Maila akurat na nim nie sprawdzam (mam sluzbowe Blackberry z nielimitowanym netem ;-), wiec nie moge potwierdzic, ani zaprzeczyc.

W końcu poleciał reset do
fabrycznych i ruszyło. No a wczoraj jak stałem za pms-owcem też mi
zawisł... przy otwieraniu kontaktów. :P

Czasem sie zdarza, ze przestaje dzwonic (tzn - widac, ze przychodzi polaczenie, ale nie dzwoni).
Z nowym softem zreszta sporo sie poprawilo.

--
Axel

Data: 2011-04-28 13:38:29
Autor: Myjk
[OT] Re: [pozdor] Ford WU600xx
Thu, 28 Apr 2011 12:34:27 +0200, Mirek Ptak
Jak to zrobić? Wpakował bym Androida do E52 żony :)

<pac!> Symbian! Symbian! Symbian! ;) Pardon. --
Pozdor Myjk

[pozdor] Ford WU600xx