Ford korek

Data: 2009-12-30 10:21:07
Autor: Mirek K.
Ford korek
Witam
W moim ford escort 1,8TD dość mocno przysysa korek wlewu paliwa. Samochód wtedy słabnie. Ale nie zawsze tak się dzieje i nie wiem od czego to zależy.
Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie tkwi przyczyna i jak ją wyeliminować. Z góry dzięki i Super 2010 roku.

Data: 2009-12-30 10:47:17
Autor: Jan Kowalski
Ford korek

Użytkownik "Mirek K." <wedka@op.pl> napisał w wiadomości news:hhf6mq$jth$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Zatkane odpowietrzenie baku.

Data: 2009-12-30 12:56:15
Autor: Kuba \(aka cita\)
Ford korek
Mirek K. wydusił z siebie te słowy:

[...]

a odpowietrzenie baku czasem nie jest wlasnie korkiem?
Wymień go, albo wywierc w nim małą dziurke.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-12-30 13:19:43
Autor: Wojtekk
Ford korek

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:hhff54$9df$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czasami wystarczy odmrozić. Miałem taki przypadek, że dostała się woda do przewodu odpowietrającego. Podczas mrozów efekt jak opisany wyżej.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-12-30 15:42:26
Autor: J.F.
Ford korek
[...]

I to szybko, bo mozna bak stracic.

J.

Data: 2009-12-30 15:41:02
Autor: wt
Ford korek
[...]

Jak się przykręci aż sprzęgiełko zacznie działać, to trzeba następnie nakrętkę cofnąć na ile luz pozwala.

Ford korek