Ford płaci za VW :-)

Data: 2017-08-01 07:15:26
Autor: przemek.jedrzejczak
Ford płaci za VW :-)
Data: 2017-08-01 17:07:45
Autor: Ghost
Ford płaci za VW :-)

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:33d93de1-d642-4acd-bd7f-151e19fab448@googlegroups.com...

http://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/umweltbonus-ford-zahlt-abwrackpraemie-fuer-alte-diesel/20133654.html

No coś każda marka od 2-8 tys euro

http://fpcj.jp/en/j_views-en/magazine_articles_kr-en/p=56414/

Data: 2017-08-01 19:06:35
Autor: Pszemol
Ford płaci za VW :-)
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote in message news:33d93de1-d642-4acd-bd7f-151e19fab448googlegroups.com...
http://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/umweltbonus-ford-zahlt-abwrackpraemie-fuer-alte-diesel/20133654.html

No coś każda marka od 2-8 tys euro

https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=pl&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.handelsblatt.com%2Funternehmen%2Findustrie%2Fumweltbonus-ford-zahlt-abwrackpraemie-fuer-alte-diesel%2F20133654.html&edit-text=

Wygląda na to, że skoczą ceny w górę używanych diesli...
O te 2000-8000 Euro :-)

Mam nadzieję, że jest tam jakiś minimalny limit czasu
jaki trzeba było auto posiadać aby kwalifikować się do
tego programu, aby ukrócić spekulacje i przekręty.

Data: 2017-08-01 19:12:25
Autor: Pszemol
Ford płaci za VW :-)
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:olr4qd$665$1dont-email.me...
[...]

A raczej o różnicę między wartością rynkową rzęcha
a sumą jaką Ford da w formie upustu na zakup nowego.

Mam nadzieję, że jest tam jakiś minimalny limit czasu
jaki trzeba było auto posiadać aby kwalifikować się do
tego programu, aby ukrócić spekulacje i przekręty.

Choć po namyśle, z punktu widzenia Forda nie ma to
znaczenia czy starego diesla zeszrotują oryginalnemu
właścicielowi czy też spekulantowi - wsio ryba...

Ford płaci za VW :-)