Ford stłuczony, BMW się rozpadło...

Data: 2020-03-12 15:22:44
Autor: T.
Ford stłuczony, BMW się rozpadło...

Służby ratunkowe otrzymały zgłoszenie o czołowym zderzeniu dwóch pojazdów osobowych - BMW i forda. Na miejscu interweniowała straż pożarna, zespoły ratownictwa medycznego oraz policja. Siła zderzenia była tak duża, że BMW rozpadło się na pół. Część pojazdu leży na pobliskiej posesji.

https://www.lublin112.pl/czolowe-zderzenie-bmw-z-fordem-na-krajowej-17-nie-zyje-dwoch-mlodych-mezczyzn-trasa-piaski-krasnystaw-zablokowana-zdjecia/?fbclid=IwAR09W5uZDi_nu5dJf_BaOq941nPAld024cHjneYl9tQOEeVu880i-W7s7R8

T.

Data: 2020-03-12 15:29:35
Autor: Irokez
W dniu 2020-03-12 o 15:22, T. pisze:

[...]

wygląda na to, że młodzi gniewni w zespawanym z przystanku i kubła na śmieci bolidzie młodzieży wiejskiej zrobiło sobie podróż życia.
Niby stereotyp ale tutaj bardziej bym postawił na taki rozwój wydarzeń niż na szóstkę w totka.

--
Irokez

Data: 2020-03-12 16:20:40
Autor: Uncle Pete
On 12.03.2020 15:22, T. wrote:

[...]

Raczej nie było to zderzenie czołowe, a BMW oberwało w bok, ale i tak chyba sprawny samochód nie powinien rozpaść się na dwa kawałki.

Data: 2020-03-12 18:14:54
Autor: Poldek
W dniu 2020-03-12 o 16:20, Uncle Pete pisze:
On 12.03.2020 15:22, T. wrote:

[...]

Zależy jaka prędkość. Młodzież + BMW = zapierdalanie jak najszybciej. Nie wiadomo dokąd, nie wiadomo po co. Byle zapierdalać.

Data: 2020-03-12 21:25:18
Autor: Uncle Pete
Ford stłuczony, BMW się rozpadło...
Zależy jaka prędkość. Młodzież + BMW = zapierdalanie jak najszybciej. Nie wiadomo dokąd, nie wiadomo po co. Byle zapierdalać.

Ale Focus jest w zdecydowanie lepszym stanie, chyba kierowcy nic poważnego się nie stało.

Data: 2020-03-13 00:55:21
Autor: kk
On 12.03.2020 15:22, T. wrote:

[...]

Wiadomo, dla frajdy.

Data: 2020-03-12 20:04:46
Autor: J.F.
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e6a45b4$0$508$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale od zderzenia z fordem czy od zderzenia z drzewem ?

Bo co by nie mowic ... nastoletnie mondeo, to rdzewieje na potege, ale ten ford to chyba mlodszy.

J.

Data: 2020-03-13 13:51:05
Autor: T.

https://www.lublin112.pl/czolowe-zderzenie-bmw-z-fordem-na-krajowej-17-nie-zyje-dwoch-mlodych-mezczyzn-trasa-piaski-krasnystaw-zablokowana-zdjecia/?fbclid=IwAR09W5uZDi_nu5dJf_BaOq941nPAld024cHjneYl9tQOEeVu880i-W7s7R8 Ale od zderzenia z fordem czy od zderzenia z drzewem ?

Bo co by nie mowic ... nastoletnie mondeo, to rdzewieje na potege, ale ten ford to chyba mlodszy.

J.

Mam mondeo 15-letnie - nie ma śladu rdzy (no dobra - przesadziłem - ale jest w bardzo dobrym stanie) :-)
Podobno wcześniej na potęgę rdzewiały drzwi - wymieniali na gwarancji. Widać jakiś dobry egzemplarz trafiłem.
T.

Data: 2020-03-13 07:34:24
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 13 marca 2020 07:51:43 UTC-5 użytkownik T. napisał:
> [...]
Podobno wcześniej na potęgę rdzewiały drzwi - wymieniali na gwarancji. Widać jakiś dobry egzemplarz trafiłem.

Trza sprawdzic progi od strony nadkoli.
Tam czesto kamienie wala i gnije od srodka. I boczne blachy blotnikow tez.

Podwozie jak zaklajstrowane to gnic nie bedzie.
A drzwi jak nie purchlate to ok.

Data: 2020-03-13 14:11:31
Autor: xyz
W dniu 13.03.2020 o 13:51, T. pisze:
[...]

MK3 tak miało (z 2001r). Drzwi i progi + trochę pod podłogą bagażnika ale to dało się łatwo w domowych warunkach okiełznać. Drzwi robiłem raz i tak wylazło po 2 latach, źle zaprojektowane odwodnienie i zbierała się woda na dole. Progi załatałem pianką niskoprężną, aby zimę wytrzymały.
Po miesiącu sprzedałem jednak przesiadając się na MK4 :)
Ta mina kupującego kiedy mu o tym powiedziałem bezcenna...
W MK4 10-letnim nie jest źle, rdza powierzchowna, po zimie będzie czyszczenie i zabezpieczanie. Dalej zobaczymy za kilka lat.

--
-- - xyz

Data: 2020-03-13 14:56:05
Autor: T.
W dniu 2020-03-13 o 14:11, xyz pisze:
[...]

Ja mam MK3 po licie. Jestem zbudowany stanem blach - w jednym miejscu odprysnął lakier, ale pod nim zdrowy ocynk a nie ruda.
T.

Data: 2020-03-13 16:54:28
Autor: xyz
W dniu 13.03.2020 o 14:56, T. pisze:
Ja mam MK3 po licie. Jestem zbudowany stanem blach - w jednym miejscu odprysnął lakier, ale pod nim zdrowy ocynk a nie ruda.
T.
To chyba była jedna z tych rzeczy którą lift poprawiał :)

--
-- - xyz

Data: 2020-03-13 15:59:57
Autor: Budzik
Ford stłuczony, BMW się rozpadło...
Użytkownik xyz xyz@interia.pl ...

Po miesiącu sprzedałem jednak przesiadając się na MK4 :)
Ta mina kupującego kiedy mu o tym powiedziałem bezcenna...

Hmm, przesiadłes sie z mk3 na mk4 a kupujacy twoje stare mk3 dziwił się ze przesiadłes sie na mk4? To ja nie rozumiem co go tak dziwiło...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2020-03-13 19:42:21
Autor: cef
W dniu 2020-03-13 o 16:59, Budzik pisze:
[...]

Dziwne, ja od razu pomyślałem, że chodzi o te progi.

Data: 2020-03-13 19:59:57
Autor: Budzik
Ford stłuczony, BMW się rozpadło...
Użytkownik cef cezfar@interia.pl ...

[...]

Ze co? Ze jak sprzedał auto to wtedy powiedział kupujacemu ze naprawiał progi pianka?

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2020-03-13 22:01:04
Autor: cef
W dniu 2020-03-13 o 20:59, Budzik pisze:
[...]

To na pewno bardziej zaskoczyło kupującego niż fakt przesiadki.
(Niezależnie od tego czy powiedział przed sprzedażą czy po)

Data: 2020-03-13 22:12:21
Autor: xyz
W dniu 13.03.2020 o 22:01, cef pisze:
[...]

Nie no bez jaj, powiedziałem zanim kupił :)
Dziwił się że w ogóle o tym mówię, bo tak nawet by tego nie sprawdził.

--
-- - xyz

Data: 2020-03-14 04:59:56
Autor: Budzik
[...]

ach, teraz rozumeim :))))

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2020-03-13 19:28:06
Autor: Janusz
[...]

Pewnie z fordem, wygląda na to że wpadli w poślizg i poszli bokiem, tamże walnął ich ford, a że był to ulep to  sie rozpadł.

Bo co by nie mowic ... nastoletnie mondeo, to rdzewieje na potege, ale ten ford to chyba mlodszy.
Ale wystarczająco mocny żeby kierowcę ochronić.

--
Janusz

Data: 2020-03-13 12:29:00
Autor: robot
[...]

Duża siła, bo z tego co widzę na zdjęciach, jeszcze nie znaleźli drugiej połowy BMW.

Data: 2020-03-13 13:30:23
Autor: radekp@konto.pl
Ford stłuczony, BMW się rozpadło...
Fri, 13 Mar 2020 12:29:00 +0100, w
<5e6b6e7d$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>, robot <adresfalszywy@onet.pl>
napisał(-a):

Duża siła, bo z tego co widzę na zdjęciach, jeszcze nie znaleźli drugiej połowy BMW.

Leży za płotem, widać na którymś zdjęciu.

Data: 2020-03-13 13:40:58
Autor: robot
napisał(-a):

[...]

Czyli jednak nie taka duża. Myślałem że jeszcze nie spadła.

Data: 2020-03-13 16:08:10
Autor: K
On 12/03/2020 14:22, T. wrote:

[...]

BMW spawane z dwoch albo wiecej aut + do tego z 200+KM.

Data: 2020-03-13 18:14:52
Autor: t-1
W dniu 2020-03-13 o 17:08, K pisze:

BMW spawane z dwoch albo wiecej aut + do tego z 200+KM.

To widać na zdjęciach przy drzewie.
Równe cięcie progu i podłogi.

Ford stłuczony, BMW się rozpadło...