Forester czy Tiguan ?

Data: 2010-03-08 11:22:19
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Forester czy Tiguan ?
Witam serdecznie.

... VW jest
zdecydowanie lepiej wykonany i prowadzi sie lepiej...
Ciekaw jestem co masz na myślisz pisząc, że VW prowadzi się lepiej? Z tego co
wiem to jest odwrotnie. Tiguan bardziej podsterowny a Forester bardziej neutralny.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-03-08 14:44:10
Autor: kamil
Forester czy Tiguan ?

<newsartmediaWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:3461.000004c4.4b94cfdbnewsgate.onet.pl...
[...]

Zacznijmy od tego, ze Tiguany maja jakies dolaczane pseudo AWD, ktore z glebszego blota Forester na lince wyciagnie. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-09 18:40:46
Autor: Marek P.
Forester czy Tiguan ?
Zacznijmy od tego, ze Tiguany maja jakies dolaczane pseudo AWD, ktore
z glebszego blota Forester na lince wyciagnie. ;)

To może być decydujący argument. Moja Mazda dopuki się nie powiesi na podwoziu wyjechała z kazdego błacka na budowie (do asfaltu mam jakieś 2 km).

Data: 2010-03-08 18:26:38
Autor: Lukasz
Forester czy Tiguan ?
On Mar 8, 2:22 am, newsartmediaWYTNI...@op.pl wrote:
Witam serdecznie.

> [...]

wiem to jest odwrotnie. Tiguan bardziej podsterowny a Forester bardziej neutralny.

  Czulem sie pewnie i bezpiecznie wchodzac w zakret przy 130km/h,
samochod nie przechylal sie i hamowal bardzo stabilnie. Forester
prowadzi sie latwiej przy malych predkosciach ale ponad 120km/h i
troche nierownosci i samochod 'plywa'. Chodzi tu o wersje USA,
europejskie sa chyba twardsze. Wnetrze Forestera "pachnie" jak nowy
TV,pewnie z tego samego tworzywa :)  Glowa boli po chwili ale to
przejdzie. Mamy w domu Honde i przez pare tygodni nikt nie chcial tym
jezdzic, pozniej sie wywietrzyla. Kupilem Subaru i to dobrze, bo teraz
naprawde doceniam VW :)

Data: 2010-03-09 09:41:02
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Forester czy Tiguan ?
> [...]
samochod nie przechylal sie i hamowal bardzo stabilnie. Forester
prowadzi sie latwiej przy malych predkosciach ale ponad 120km/h i
Czyli jeździ się przyjemniej a nie lepiej prowadzi. Teraz rozumiem.