Forester z Ameryki...

Data: 2009-08-19 16:10:28
Autor: FoxŁódź_nspam
Forester z Ameryki...
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6gnis$31d$1inews.gazeta.pl...
Jak to jest z tymi wersjami amerykańskimi? Znacznie gorsze od
europejskich? Forester znacznie się różni?

sprawdź układ hamulcowy (na moje oko ma mniejsze tarcze, więc z hamowaniem będzie gorzej niż w wersji eu)
sprawdź światła - bardzo często jest tak że światła amerykańskie świecą znacznie gorzej niż europejskie - pomijam tu kwestię kształtu wiązki. może sie okazać że czeka Cię wymiana reflektorów, wtedy sprawdź czy da sie w ogóle to wykonać, bo instalacja może w ogóle nie być przewidziana do tego.

to tak na szybko z głowy

pozdr

Fox

Data: 2009-08-19 18:44:53
Autor: Tadeusz
Forester z Ameryki...

Użytkownik "FoxŁódź_nspam" <> napisał w wiadomości ...

sprawdź układ hamulcowy (na moje oko ma mniejsze tarcze, więc z hamowaniem będzie gorzej niż w wersji eu)

mało prawdopodobne, ze identyczne wersja miały różne hamulce dla US i EU
a że 2,5turbo będzie miał większe tarcze niż 2,0 bez turbo to chyba nic dziwnego...

sprawdź światła - bardzo często jest tak że światła amerykańskie świecą znacznie gorzej niż europejskie

że niby dlaczego? amerykańskie żarówki świecą na czarno czy jak? :)

nie wiem jak MY2008 ale znajomy w MY2006 nie miał żadnego problemu
z wymianą żarówkowych reflektorów amerykańskich na europejskie
w Foresterze 2,5 bez turbo z USA

Tadeusz

Data: 2009-08-20 13:26:03
Autor: FoxŁódź_nspam
Forester z Ameryki...

Użytkownik "Tadeusz" <t@aster.pl> napisał w wiadomości news:h6ha87$gk8$1newsread.aster.pl...
mało prawdopodobne, ze identyczne wersja miały różne hamulce dla US i EU

sprawdź to się prekonasz. mi się tak wydaje z obeserwacji.
z autopsji mogę powiedzieć ze accord us 2.2 ma tarcze od civica 1.6, które jak łatwo się domyślić nie są takie same jak tarcze dla accorda 2.2. eu...

sprawdź światła - bardzo często jest tak że światła amerykańskie świecą znacznie gorzej niż europejskie

że niby dlaczego? amerykańskie żarówki świecą na czarno czy jak? :)

porównaj wymagania światłości i dokładności dla żarówek wg normy ISO i DIN, z wymaganiami SAE 9001 to zobaczysz :)

nie wiem jak MY2008 ale znajomy w MY2006 nie miał żadnego problemu
z wymianą żarówkowych reflektorów amerykańskich na europejskie
w Foresterze 2,5 bez turbo z USA

no to cool
w accordzie nie było tak łatwo :) co prawda są lampy europejskie, ale wiązka jest zupełnie inna. stereowanie długimi jest masą - przy wlączonych światłach mijania na obu biegunach dlugich jest podany +, w momencie włączenia długich jeden + zamieniany jest na -. Nie wiem po co tak zrobili, ale odseparowanie banalne nie było...

pozdr
Fox

Data: 2009-08-23 22:55:02
Autor: Olleo
Forester z Ameryki...
sprawdź układ hamulcowy (na moje oko ma mniejsze tarcze, więc z hamowaniem
będzie gorzej niż w wersji eu)

Subaru turbo generalnie ma slabe hamulce... jesli spojrzec na nie z
perspektywy kilkukrotnego ostrego hamowania z duzej predkosci do zera.
Modyfikacje zaczynaja sie od tego ;-) Wolnossace maja wystarczajace do
normalnych zastosowan.

sprawdź światła - bardzo często jest tak że światła amerykańskie świecą
znacznie gorzej niż europejskie - pomijam tu kwestię kształtu wiązki.

Jesli dobrze sobie przypominam, to w Foresterze swiatel wymieniac nie
trzeba.
--
Olleo

Forester z Ameryki...