Data: 2009-08-19 21:34:28 | |
Autor: xxx | |
Forester z Ameryki... | |
znajoma ma outbacka z usa, z 2006r
automat ma 4 biegi, wiec spore spalanie poza miastem |
|
Data: 2009-08-19 23:41:43 | |
Autor: eManitou | |
Forester z Ameryki... | |
Użytkownik "xxx" <a@a.be> napisał w wiadomości news:9tYim.190449$7I6.157452newsfe17.ams2... znajoma ma outbacka z usa, z 2006r W tym Forku jest pewnie ta sama ma ona raczej kiepską opinię. Nowa skrzynia Subaru (bezstopiowa ZTCW) jest dopiero w opracowaniu. |
|
Data: 2009-08-19 22:25:15 | |
Autor: Scypio | |
Forester z Ameryki... | |
Dnia Wed, 19 Aug 2009 23:41:43 +0200, eManitou napisal(a):
W tym Forku jest pewnie ta sama ma ona raczej kiepsk? opini?. Nowa skrzynia Subaru (bezstopiowa ZTCW) jest dopiero w opracowaniu. Subaru Legacy MY10 z nową skrzynią CVT (na łańcuchu) można już od jakiegoś czasu kupić w stanach, obejrzeć testy na youtube, przeczytać recenzje i wrażenia użytkowników. Natomiast jakoś na przełomie września i października nowe Legacy ma się pojawić w polsce. pozdrawiam, -- scypio |
|
Data: 2009-08-20 05:56:02 | |
Autor: Massai | |
Forester z Ameryki... | |
eManitou wrote:
O cechach skrzyń automatycznych wiem, i się z nimi godzę. Co to znaczy "ma kiepską opinię"? Sypie się jak cholera, czy "nie wytrzymała jak zachipowałem"? -- Pozdro Massai |
|
Data: 2009-08-20 08:42:25 | |
Autor: Tomasz Finke | |
Forester z Ameryki... | |
Massai pisze:
Co to znaczy "ma kiepską opinię"? Sypie się jak cholera, czy "nie Dość wolno redukuje biegi w normalnym trybie pracy i przed wyprzedzaniem warto przestawić skrzynię w tryb sportowy. Do tego kickdown nie zawsze działa zgodnie z wolą kierowcy, np. przy wyprzedzaniu pod stromą górkę można deptać pedał gazu, odpuszczać i znowu dusić, ale skrzynia wie lepiej i nie zredukuje biegu, na szczęście można to zrobić ręcznie. T. |
|
Data: 2009-08-20 08:43:08 | |
Autor: Tadeusz | |
Forester z Ameryki... | |
Użytkownik "Massai" <> napisał w wiadomości pl...
stara konstrukcja i mocno mułowata, skutecznie ucina to co silnik mógłby dać z reczną skrzynią... PS: przy automacie nie masz też napędu 50/50 przod /tył :( tylko jakoś dziwnie: dużo przód/mało tył -- pozdrawiam Tadeusz |
|
Data: 2009-08-23 22:58:25 | |
Autor: Olleo | |
Forester z Ameryki... | |
stara konstrukcja i mocno mułowata, Konkretnie - przy normalnym przyspieszaniu i tak recznie ciezko zmienic szybciej. Gorzej, jesli chodzi o gwaltowna redukcje, wrzucenie najwyzszego biegu po sprincie itd. No i dochodza b. dlugie biegi (4 biegi). PS: przy automacie nie masz też napędu 50/50 przod /tył :( Zalezy - od 90/10 przez 60+/30+ po 30+/60+. Zalezy od rocznika i silnika. -- Olleo |
|
Data: 2009-08-23 22:56:25 | |
Autor: Olleo | |
Forester z Ameryki... | |
W tym Forku jest pewnie ta sama ma ona raczej kiepską opinię. Ktora sprowadza sie do tego, ze jest powolna. Jesli chodzi o automat, to poszczegolne roczniki tez sie roznia miedzy soba - tak szybkoscia dzialania, jak i np. inicjalnym podzialem momentu na przod/tyl. -- Olleo |