Forex -grupa dyskusyjna

Data: 2009-04-29 22:16:26
Autor: IZI
Forex -grupa dyskusyjna
Witam,

wie ktos moze czy jest gdzies grupa dyskusyjna dla gieldy walutowej co¶ jak pl.biznes.wgpw dla GPW

Pozdrawiam

Data: 2009-04-29 22:21:01
Autor: skippy
Forex -grupa dyskusyjna

Użytkownik "IZI" <iziizi@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gtachk$g5i$1news.onet.pl...
Witam,

wie ktos moze czy jest gdzies grupa dyskusyjna dla gieldy walutowej co¶ jak pl.biznes.wgpw dla GPW

nie ma

Data: 2009-04-29 22:38:47
Autor: totus
Forex -grupa dyskusyjna
skippy wrote:

Użytkownik "IZI" <iziizi@op.pl> napisał w wiadomości
Witam,

wie ktos moze czy jest gdzies grupa dyskusyjna dla gieldy walutowej coĹ›
jak pl.biznes.wgpw dla GPW

nie ma

Bezpieczniej jest pisać "nie wiem". Na serwerze news.wgt.com.pl jest grupa wgt.forex.

Data: 2009-04-29 22:46:44
Autor: Safranek
Forex -grupa dyskusyjna
totus pisze:
skippy wrote:

[...]

a widziałeś post skippiego na news.wgt.com.pl o 21.54, widocznie wiedział co pisze

pozdrawiam

Data: 2009-04-29 22:54:28
Autor: IZI
Forex -grupa dyskusyjna
Dzieki, tego szukalem

Data: 2009-04-29 23:16:37
Autor: skippy
Forex -grupa dyskusyjna

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gtadsp$igc$1inews.gazeta.pl...
skippy wrote:

[...]

nie my¶lałem o innych w ogóle
musze wiec zwrócic honor, że to grupa jedyna
ok jedyna
aczkolwiek

Data: 2009-04-29 22:23:47
Autor: Ra
Forex -grupa dyskusyjna
IZI pisze:
Witam,

wie ktos moze czy jest gdzies grupa dyskusyjna dla gieldy walutowej co¶ jak pl.biznes.wgpw dla GPW

Pozdrawiam
s± fora np forex navigator i forex factory

Forex -grupa dyskusyjna