Forma do balastu

Data: 2011-04-10 12:55:26
Autor: ckrwgizycko
Forma do balastu
Witam
Szukam zdjęcia formy do odlewania kafli balastowych na pas 3kg i 1kg.
Bede wdzięczny za udostępnienie jesli ktoś takową posiada.

Pozdrawiam
Ako

Data: 2011-04-10 12:43:54
Autor:
Forma do balastu
ckrwgizycko <ckrw@mazurskiewopr.pl> napisał(a):
Witam
Szukam zdjęcia formy do odlewania kafli balastowych na pas 3kg i 1kg.
Bede wdzięczny za udostępnienie jesli ktoś takową posiada.

http://tnij.org/lbs9
Tu wychodzą ciężarki po 2 kg, pas o wadze 16kg nie obija nerek i kręgosłupa.
R.Gałachowi się podoba taka wersja pasa.

pozdrawiam rc

Data: 2011-04-10 15:36:37
Autor: Romek
Forma do balastu
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Tu wychodzą ciężarki po 2 kg, pas o wadze 16kg nie obija nerek i kręgosłupa.
R.Gałachowi się podoba taka wersja pasa.

Pan pytał o formę, anonimie "rc". Masz taką formę? Pas o wadze 16kg nie obija nerek/kręgosłupa, bo ciężko się nim zamachnąć. 2kg wydają się w tym celu optymalne. Jak kto silniejszy, to 8, ale tym już można większej krzywdy narobić a "rc" tylko głupszy z tego wyjdzie. I teraz zagadka na inteligencję Pana "rc"(wiem, wiem , zagadka na coś, czego ten jełop nie ma): dlaczego pas balastowy może powodować ból kręgosłupa po nurkowaniu a kieszenie umieszczone w jackecie nie? Podpowiem: to nie jest kwestia wagi. Ps. Masz o czy rozmawiać z watermanem? Chłopina musi być w strasznej desperacji, albo pokutę jaką okrutną od księdza dostał...

Data: 2011-04-10 17:12:09
Autor:
Forma do balastu
 Romek <romekcomawsiecidomek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Pan pytał o formę, anonimie "rc". Masz taką formę?

Nie jestem anomimem to po pierwsze, po drugie to moja forma.
Po trzecie to ty jesteś kolejnym ... anonimem, który zakłada internetowy byt żeby bluzgać. http://ip-whois-lookup.com/lookup.php?ip=77.253.155.58

Lookup IP Information

IP Information - 77.253.155.58
Host name 77-253-155-58.adsl.inetia.pl
Country Poland Country Code PL
Region Poznan
City Gniezno
Latitude 52.55
Longitude 17.6

To nasz głupek z Gniezna. Którego łatwo można zlokalizować.

[...]

Wielkość balasu ma duże znaczenie, czy jest to jedna bryła, czy układający się do ciała.

Ps. Masz o czy rozmawiać z watermanem? Chłopina musi być w strasznej desperacji, albo pokutę jaką okrutną od księdza dostał...

Znasz człowieka czy jak kolejny gnojek anonim będziesz czepiał się, tylko żeby zaistnieć. Dodatkowo dlaczego jego mieszasz do tematu w którym nie bierze udziału ? Tak bardzo Ciebie denerwuję ? Tak będzie dalej.

pozdrawiam rc

--

Forma do balastu