Forma odpowiedzi na zarzuty?

Data: 2010-08-21 11:08:45
Autor: LusBlus
Forma odpowiedzi na zarzuty?
Witajcie.

Dostałem e-mail gdzie pewna osoba zarzuciła mi, że bezprawnie udostępniłem jej
dane osobowe. Kwestia sporna bo faktycznie jest podane jej imię i nazwisko ale
to nie o tę osobę chodzi. Marków Iksińskich jest wielu. Zażądała kontaktu
telefonicznego. Zgodnie z prawem mam jej odpowiedzieć na mail czy muszę dzwonić?
Nie chodzi o koszty tylko o praktykę, bo gdyby zażądała żebym zgłosił się do
niej osobiście i to wyjaśnił to musiałbym jechać?

LusBlus

Data: 2010-08-21 07:42:28
Autor: witek
LusBlus wrote:
[...]

ogolnie to po za urzedami panstwowymi nie ma obowiazku odpowiadania na cokolwiek.

Data: 2010-08-21 14:48:34
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "LusBlus" <lusblus@onet.pl> napisał w wiadomości news:213c.00000007.4c6f979dnewsgate.onet.pl...
[...]

A czemu miałbyś dzwonić? Przy takich spornych kwestiach, to ja preferuję właśnie mail. Bo spokojnie wiadomo póxniej, co kto napisał.Zadzwonisz, to pomijając już fakt, że nei wiem p oko miałbyś to robić, to potem można cokolwiek powiedzieć, że tam padło. Odpisz autorowi, że to nie o niego chodziło i niech przestanie zawracać d... . Poza tym samo imię i nazwisko, to nie dane osobowe polegające ochronie.

Forma odpowiedzi na zarzuty?