Forma platnosci za PIT37

Data: 2010-02-24 07:11:54
Autor: zet
Forma platnosci za PIT37

Witam.
Chce sie upewnic - i w zwiazku z tym mam szybkie pytanie - czy kwote podatku do zaplaty z PIT37 mozna przeslac przelewem bankowym na numer
konta danego urzedu skarbowego - czy trzeba osobiscie u nich w kasie dokonac takiej platnosci - zeby miec papierkowe potwierdzenie wplaty?

zet

Data: 2010-02-24 07:48:19
Autor: witek
Forma platnosci za PIT37
zet@neostrada.pl wrote:
[...]

mozna przelac na konto
z tym, ze przelewy o ZUS, US ida specjalna droga. Na kontach internetowych masz specjalny rodzaj przelewu, na poczcie specjalny rodzaj druczka.

Potwierdzenie papierowe bedzie ci potrzebne dopiero wtedy kiedy ktos o nie poprosi, cyzli kiedy w US nie polapia sie w burdelu i wplaty nie znajda. Jak dobrze wyslesz to malo prawdopodobne.
Przy czym uzyskanie papierka to chyba nie problem w zadnym banku.

Data: 2010-02-24 08:19:25
Autor: Liwiusz
Forma platnosci za PIT37
zet@neostrada.pl pisze:
[...]

  Żeby mieć papierkowe potwierdzenie wpłaty, musisz wpłacić przez bank, który takie papierkowe potwierdzenie wystawi.

--
Liwiusz

Data: 2010-02-24 07:36:28
Autor: zet
Forma platnosci za PIT37
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
zet@neostrada.pl pisze:
[...]

 ?eby mie? papierkowe potwierdzenie wp?aty, musisz wp?aci? przez bank, który takie papierkowe potwierdzenie wystawi.

To moze od innej strony - czy urzedowi skarbowemu wystarczy sam fakt wplaty danej kwoty na ich konto? Czy musze miec potwierdzenie papierkowe wplaty naleznego podatku? Chodzi o to czy w razie kontroli z US - musze im pokazac jakiekolwiek potwierdzenie wplaty naleznego podatku czy oni po prostu u siebie sprawdza czy rejestrze konta bankowego ze takiej wplaty dokonalem?

zet

Data: 2010-02-24 09:08:29
Autor: Liwiusz
Forma platnosci za PIT37
zet@neostrada.pl pisze:
[...]

   Sama wpłata powinna wystarczyć, gdyby upierali się, że nie dotarła, to możesz wydrukować potwierdzenie z internetu, a nawet zamówić papierowe z pieczątką.

--
Liwiusz

Forma platnosci za PIT37