Formacja ....

Data: 2009-04-23 21:45:12
Autor: Endriu
Formacja ....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb67c622b36f6623.html

"Analiza techniczna rynków finansowych" Murphy'ego:

"Roszarzający się trójkąt. Ten rodzaj trójkąta zazwyczaj pojawa się jako formacja odwrócenia trendu wzrostowego"....

 Bardzo mile widziane komentarze, sugestie, jakiekolwiek spostrzeżenia  ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-23 22:12:30
Autor: skippy
Formacja ....
Generalnie trójkąty to konsolki przed kontynuacją trendu.
Z nielicznymi wyjątkami.
Ten juz by mial falke h jak nie j.
Nie wiem; słysze o konieczności korekty, ale góra którą narysowałeś jest naciagana i to po prostu początek hiperboli patrząc na kolejne maksy.

Dół OK. Chyba neguje te teorie jeśli złamią.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-23 22:16:35
Autor: Dombrek
Formacja ....
"Roszarzający się trójkąt. ..."

Uważam, że to słaba formacja. Za dużo w niej niewiadomych, a poziomy gry (wejście, stop loss i take profit) zmieniają się na niekorzyść gracza. Lepiej z niej nie korzystaj.
Dombrek

Data: 2009-04-23 22:27:16
Autor: kc
Formacja ....

 Bardzo mile widziane komentarze, sugestie, jakiekolwiek
spostrzeżenia  ....

A może dzisiaj wykonaliśmy prawe ramię RGR? Czy ktoś też widzi taką możliwość? Co prawda, nie sądzę, ale nie wykluczam.

kc

Data: 2009-04-23 22:28:52
Autor: stary
Formacja ....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:gsqfi9$vfb$1news.interia.pl...
[...]

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Matko! coś ty narysował?

stary

Data: 2009-04-23 22:40:14
Autor: Endriu
Formacja ....
Matko! coś ty narysował?

stary

Nie przywiązywał bym większej wagi do w/w rysunku. Ogólnie to chodziło mi o ideę że jak trójkąt jest roszerzający się to może oznaczać odwrócenie trendu wzrostowego. Trójkąty czasami potrafią przewidywalnie zadziałać ...

Czas pokaże ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-24 13:50:51
Autor: Trekker
Formacja ....
[...]
Ogólnie to chodziło mi o ideę że jak trójkąt jest roszerzający się to może oznaczać odwrócenie
trendu
wzrostowego.

Najważniejsze pytanie brzmi: gdzie jest ten trend wzrostowy, który twój domniemany trójkąt mialby odwracać ?

Trekker

Data: 2009-04-24 06:59:55
Autor: macieks
Formacja ....
On 24 Kwi, 15:50, "Trekker" <trekker13.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

> [...]
trendu
> wzrostowego.

Najważniejsze pytanie brzmi: gdzie jest ten trend wzrostowy........

Od 2 miesięcy to niby w booook idziemy czy co ?

Data: 2009-04-24 14:39:41
Autor: Trekker
Formacja ....
[...]
oznacza=
=E6 odwr=F3cenie
> trendu
>
> Najwa=BFniejsze pytanie brzmi: gdzie jest ten trend wzrostowy........

Od 2 miesi=EAcy to niby w booook idziemy czy co ?

Obawiam się, że nie zrozumialeś tematu. Chodzi o to, że trend wzrostowy (który oczywiście mamy od dwóch miesięcy) jest wlaśnie tym hipotetycznym trójkątem. Jeżeli więc mialby on (trójkąt) być formacją odwrócenia trendu (a więc w domyśle jego zakończeniem) to pytam, gdzie jest ten trend ?

Trekker

Data: 2009-04-24 08:50:24
Autor: macieks
Formacja ....
On 24 Kwi, 16:39, "Trekker" <trekker13.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

> [...]

Jeżeli więc mialby on (trójkąt) być formacją odwrócenia trendu (a więc
w domyśle jego zakończeniem) to pytam, gdzie jest ten trend ?

Masz rację.
Faktycznie nie zrozumiałem tematu.

pzdr :)

Data: 2009-04-23 23:24:21
Autor: Zorro von Lis
Formacja ....
Endriu pisze:
[...]

toć to głowa z ramionami, kreślimy szczyt prawego ramienia

Data: 2009-04-24 09:30:00
Autor: wgpw
Formacja ....

toć to głowa z ramionami, kreślimy szczyt prawego ramienia

A może zaczynamy rysowanie głowy - nie uważasz?

Marek

Data: 2009-04-24 01:31:24
Autor: george
Formacja ....

"Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote in message news:gsqfi9$vfb$1news.interia.pl...
[...]

wszystkie formacje "rozszerzające" są bez sensu i na siłę... tak jak ta.
Z tego rysunku tylko dolna linia ma sens jako trend wrostowy.. górna nie ma kompletnie znaczenia.

george

Data: 2009-04-24 06:02:38
Autor: NKAB -
Formacja ....
george <george___@vp.pl> napisał(a):
wszystkie formacje "rozszerzające" są bez sensu i na siłę... tak jak ta.
Z tego rysunku tylko dolna linia ma sens jako trend wrostowy.. górna nie ma kompletnie znaczenia.

A jeśli górna to raczej ta na tych szczytach:

\
 \      \    /\    \  /  \    /\
    \/    \  /  \
           \/    \

Andrzej.

Data: 2009-04-24 00:28:27
Autor: TomoT
Formacja ....
trojkat, owszem , ale taki
http://img5.imageshack.us/img5/7214/57549745.png
to co teraz sie rysuje to odwrocone lustro niedawnego spadku z
1900-1250, chcac nadal zachowac rowna dokladnosc teraz powinna
nastapic konsolidacja ,budujaca najpierw rgr, ktory pozniej przejdzie
w trojkat lub inaczej mowiac powstanie prawe ramie zlozone, ale rownie
dobrze moze z tego wyjsc hiperbola, zaden problem.

Data: 2009-04-24 22:02:19
Autor: Endriu
Formacja ....

http://img5.imageshack.us/img5/7214/57549745.png