"Format" N95 *gb

Data: 2010-07-02 10:44:39
Autor: wspolna-flaszka.pl
"Format" N95 *gb

Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w wiadomości news:i0itm5$43n$1mx1.internetia.pl...
Witam.

Jako, że przyszedł czas na wymianę telefonu to moja stara Nokia N95 8GB idzie na sprzedaż i muszę z niej usunąć wszystkie prywatne dane.

Czy jest jakiś prosty sposób wyczyszczenia wszystkiego na raz i przywrócenia oprogramowania do stanu fabrycznego. Chciał bym zrobić coś w stylu formatowania aby nie wywalać pojedynczo wszystkich zdjęć i mp3 z telefonu.

Z góry dzięki za wszelkie porady.

podlaczyc pod pc i uruchomic
http://eraser.heidi.ie/

Data: 2010-07-04 15:10:35
Autor: wspolna-flaszka.pl
"Format" N95 *gb

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> napisał w wiadomości news:i0k8tt$lr8$1inews.gazeta.pl...

[...]

dodam ze ten program usuwa takze usuniete dane czyli robi to czego pragniesz. Nie wiem tylko czy zadziala
na pamieci wbudowej w telefon

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl