Format telefonu i zagrożenia

Data: 2010-03-03 12:02:44
Autor: uni
Format telefonu i zagrożenia
Nokia kolegi któremu chcę pomóc to N73 Music Edition. Na początku była ze simlock'iem jednej z sieci brytyjskich, potem pojechała do Polski by
wrócić po sciągnięciu simlock'a, z jezykiem polskim w menu i wymianie softu. Nie wiadomo nic w jaki sposób simlock został sciągnięty, wiadomo natomiast że wgrano soft od "zwykłej" Nokii N73, a nie od wersji Music Edition. Telefon dziwnie się zachowuje - jak twierdzi kolega od czasu tych "simlocków". Ja powiem tyle że zainstalowany TomTom w telefonie też dziwnie działa, a odistalować się nie chce. Włączony w tym celu menager aplikacji wyłącza się samoczynnie po chwili. Chciałbym sformatować telefon i związku mam kilka pytań. 1. Czy w ogóle coś to pomoże ? 2. Czy po formacie telefonu będzie jezyk polski do wyboru w menu ?

3. Jakie inne zagrożenia niesie format telefonu ?  / pomijając utratę    zasilania w razie słabo naładowanej baterii/.

Format telefonu i zagrożenia