Format wprowadzania pozycji w nawi TomTom - czy kto¶ mo¿e pomóc??

Data: 2011-11-08 10:36:51
Autor: mcpc
Format wprowadzania pozycji w nawi TomTom - czy kto¶ mo¿e pomóc??
Witam

Kolega który wyjecha³ w³a¶nie do pracy do Hiszpanii ma olbrzymi problem gdy¿ nie mo¿e w ¿aden sposób wprowadziæ do nawigacji TomTom Go XL (z map± na ca³± europê) pozycji na zachód od po³udnika 0 (czyli w³a¶nie w Hiszpanii). Chodzi np o ten punkt:
43.342565,-1.762211
Czy kto¶ wie jak wprowadziæ "-" na tej klawiaturce? Próbowa³ ju¿ przeliczyæ to na zapis stopnie, minuty, sekundy i litera W (czyli zachód) z przodu - wychodzi³y jakie¶ g³upoty zamiast punkt w Hiszpanii: http://maps.google.pl/maps?q=43.342565,-1.762211&hl=pl&t=m&z=16&vpsrc=0
Z góry dziêkujê za wszelkie odpowiedzi. Dodam, ¿e odpada wprowadzanie adresów bo on posiada tylko kilka pozycji GPS do których ma dojechaæ...

Pzdr

Data: 2011-11-08 09:55:28
Autor:
Format wprowadzania pozycji w nawi TomTom - czy kto¶ mo¿e pomóc??
mcpc <mcpc@wp.pl> napisa³(a):
Witam
Chodzi np o ten punkt: 43.342565,-1.762211
Jak dla mnie, to zamiast warto¶ci ujemnej powinien wprowadziæ dodatni±,
poprzedzaj±c to liter± W, je¿eli TomTom tak potrzebuje, ¿eby mu wskazaæ
zachodni± pó³kulê.

Data: 2011-11-08 11:56:22
Autor: masti
Format wprowadzania pozycji w nawi TomTom - czy kto¶ mo¿e pomóc??
Dnia pięknego Tue, 08 Nov 2011 10:36:51 +0100 osobnik zwany mcpc wystukał:

http://lmgtfy.com/?q=przeliczanie+wsp%C3%B3%C5%82rz%C4%99dnych&l=1

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-08 14:30:53
Autor: Mirek Ptak
Format wprowadzania pozycji w nawi To mTom - czy kto¶ mo¿e pomóc??
Dnia 2011-11-08 12:56,  *masti* napisaÅ‚, a mnie coÅ› podkusiÅ‚o, żeby odpisać:

[...]

:) - przelicza na współrzędne z minusem
Nie za dobra podpowiedź, choć początek był obiecujący :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-11-08 13:51:08
Autor:
Format wprowadzania pozycji w nawi TomTom - czy kto? mo?e pomóc??
Jaka¶ nowomoda z tymi wspó³rzêdnymi na minusie chyba ;-D Patrzê na globus i
widzê tylko dodatnie wspó³rzêdne. Dla d³ugo¶ci wschodniej i zachodniej osobno.

Data: 2011-11-08 22:48:34
Autor: Lewis
Format wprowadzania pozycji w nawi To mTom - czy kto? mo?e pomóc??
W dniu 2011-11-08 14:51, kristoferek_2@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Jakaś nowomoda z tymi współrzędnymi na minusie chyba ;-D Patrzę na globus i
widzę tylko dodatnie współrzędne. Dla długości wschodniej i zachodniej osobno.

Aż dziwne że ten minus to zachodu dotyczy a nie tego zacofanego wschodu :D

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-08 15:07:58
Autor: masti
Format wprowadzania pozycji w nawi TomTom - czy kto¶ mo¿e pomóc??
Dnia pięknego Tue, 08 Nov 2011 14:30:53 +0100 osobnik zwany Mirek Ptak
wystukał:

[...]

ale jaki masz problem z usunięciem minusa?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-08 12:31:55
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-11-08, mcpc <mcpc@wp.pl> wrote:
[...]

Kilka? To niech weźmie adresy z maps.google. A jak więcej to niech pyta
na właściwej grupie.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Format wprowadzania pozycji w nawi TomTom - czy kto¶ mo¿e pomóc??