Formatowanie baterii.

Data: 2009-07-13 20:26:08
Autor: >>Galeo
Formatowanie baterii.
Darek pisze:
Ostatnio kupiłem nową baterie do telefonu i przeczytałem na niej że w celu optymalnej pojemności pierwsze 3 cykle ładowania powinny trwać 8 - 12 godzin. Co jeśli bateria naładowała mi sie w ciągu ok. 2 godzin, czy czekać pozostałe 6 godzin tak jak jest napisane na pudełku czy już mozna korzystać dalej z telefonu ?
Z góry dzięki.

c:\q

Data: 2009-07-14 13:16:14
Autor: Marian
Formatowanie baterii.

Użytkownik ">>Galeon<<" <brakmaila@przykromi.pl> napisał w wiadomości news:h3fusn$dr3$1mx1.internetia.pl...
[...]

c:\q

Nie,

np. format c:\ /q

Data: 2009-07-14 13:41:24
Autor: JoteR
[OT] Formatowanie baterii.
"Marian" napisał:

c:\q

Nie,

np. format c:\ /q

Ale co, chcesz formatować tylko katalog główny? Taki nie działa, jeśli już to:
format c: /q

JoteR

Data: 2009-07-14 22:45:11
Autor: Marian
[OT] Formatowanie baterii.

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:h3hqtc$qc6$1inews.gazeta.pl...
[...]
Ale co, chcesz formatować tylko katalog główny? Taki nie działa, jeśli już to:
format c: /q

JoteR

No, jasne!

--