Formula Rx, problem z regulacja.

Data: 2014-08-28 22:40:45
Autor: inimicus
Formula Rx, problem z regulacja.
Klocki nie sa orginalne. jednak nie ja je zakladalem. po rozepchaniu tloczkow i wcisnieciu klamki na poczatku jest miekka, wtedy jeszcze nie obciera ale jak wcisne pare razy to znow sa bardzo blisko tarczy i obcieraja o nia. Moze trzeba odpowietrzyc na rozepchanych tloczkach?

Data: 2014-08-28 23:02:45
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "inimicus" <inimicus@op.pl> napisał w wiadomości news:lto44f$uo9$1news.icm.edu.pl...
[...]

Zrób pełen serwis zgodnie z wytycznymi producenta o ile masz zestaw do odpowietrzania. Najlepiej rozpychać tłoczki na wykręconym odpowietrzniku, następnie włożyć blokadę i dopiero wtedy zalewać i odpowietrzać system. Jeżeli dawno tego nie robiłeś to byłoby dobrze wyjąć tłoczki z zacisku i po wyczyszczeni i nasmarowaniu złożyć wszystko do kupy.

Nie jest to specjalnie trudne, ale zestaw do odpowietrzania będzie potrzebny. OIDP to do innych hampli formuli nie była to zbyt droga impreza :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Formula Rx, problem z regulacja.