Data: 2014-08-29 18:48:13 | |
Autor: mbut | |
Formula Rx, problem z regulacja. | |
W dniu 14-08-28 17:05, inimicus pisze:
Samo się nic nie zrobi. Odkręć zacisk ten na ramie a raczej poluzuj te dwie śruby, wówczas ściśnij klamkę i tak cały czas trzymając dokręć śruby zacisku, wówczas tarcza ułoży się pośrodku tłoczków i sprawa załatwiona. |
|
Data: 2014-08-30 10:37:35 | |
Autor: inimicus | |
Formula Rx, problem z regulacja. | |
Samo się nic nie zrobi. Odkręć zacisk ten na ramie a raczej poluzuj te dwie śruby, wówczas ściśnij klamkę i tak cały czas trzymając dokręć śruby zacisku, wówczas tarcza ułoży się pośrodku tłoczków i sprawa załatwiona. To, ze samo sie nic nie zrobi, to wiadoma zlrawa. To co uważasz, że robil łem przez te 5h? Głownie właśnie krecilem srubkami od trzymania zacisku by go ustawic tak by nie ocieral o tarcze. Nawet byłem już skłonny uwierzyć, że jest za dużo płynu w układzie przez co tłoczki sie nie cofają. Odkrecilem wiec srube od odpowietrznika doslownie ociupinke, co jedynie poskutkowalo zapowietrzeniem systemu. no ale to byl dobry moment do odpowietrzenia systemu i cofniecia tłoczkow. Niestety po odpowietrzeniu to samo. Obciera z jednej bądz z drugiej. Poległem, zaniosłem do serwisu do gościa, co ma pojecie o formula (nie w każdym miejscu wiedzieli o co chodzi). Serwisant oznajmił mi, że z formulami czesto jest problem. Oringi przy tłoczkach puchną, co uniemożliwia jego całkowite cofniecie. Nowe oringi 90, serwis zaciskow 40 i po problemie. |
|
Data: 2014-08-30 15:54:48 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
Formula Rx, problem z regulacja. | |
Użytkownik "inimicus" <inimicus@op.pl> napisał w wiadomości news:lts2gh$pnl$1news.icm.edu.pl...
Poległem, zaniosłem do serwisu do gościa, co ma pojecie o formula (nie w każdym miejscu wiedzieli o co chodzi). Serwisant oznajmił mi, że z >formulami czesto jest problem. Oringi przy tłoczkach puchną, co uniemożliwia jego całkowite cofniecie. Nowe oringi 90, serwis zaciskow 40 i po >problemie. Bez przesady z tym pojęciem :) Jeżeli jest problem z tłoczkami to praktycznie każdy zacisk serwisuje się tak samo czyli rozkładasz, zakładasz nowe uszczelki i składasz do kupy. 90 zeta za dwa o-ringo to mało zabawna cena ;/ Przy okazji takiej roboty dobrze jest posmarować uszczelki i tłoczki dedykowaną pastą i dopiero składać całość do kupy. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 24/08/2014 4F rękawiczki RRU002 |
|
Data: 2014-09-01 09:00:25 | |
Autor: qrt | |
Formula Rx, problem z regulacja. | |
Dnia Sat, 30 Aug 2014 15:54:48 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):
Użytkownik "inimicus" <inimicus@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lts2gh$pnl$1news.icm.edu.pl... Nowe oringi 90, serwis zaciskow 40 i po problemie.
dlatego twierdze iż brak zestawów serwisowych dla shimano w zamian za możliwo¶ć kupna całego zacisku (z klockami) za 80 złotych w górę nie jest wcale tak± zł± opcj± jak to sie pocz±tkowo wydaje :> |
|
Data: 2014-09-01 16:47:23 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
Formula Rx, problem z regulacja. | |
Użytkownik "qrt" <m@il.jakis> napisał w wiadomo¶ci news:18t37cm8apfsm.14usxnlu8egiq.dlg40tude.net...
dlatego twierdze iż brak zestawów serwisowych dla shimano w zamian za Wróciłem do Shimano wła¶nie ze względu na dostęp oraz ceny czę¶ci. Avid nie był zły, ale jak zaczęły się problemy to nagle okazało się, że nic nie można kupić wobec powyższego uznałem, że kij im w oko i zapodałem Zee/Saint. To była DOBRA decyzja. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 24/08/2014 4F rękawiczki RRU002 |
|