Formularz wiadomo艣ci - Alior Bank

Data: 2011-03-04 19:20:53
Autor: adams99
Formularz wiadomo艣ci - Alior Bank
Pr贸buj臋 wys艂a膰 wiadomo艣膰 do Aliora poprzez poczt臋 wewn臋trzn膮 (napisz wiadomo艣膰) i za ka偶dym razem po wpisaniu tre艣ci i pr贸bie wys艂ania pojawia si臋 ostrze偶enie "bledne dane"

Czy kto艣 wie o co chodzi? Pr贸bowa艂em bez polskich znak贸w, ograniczy艂em d艂ugo艣膰 wiadomo艣ci i nic.

A wysy艂am do nich pytanie bo nie mam w systemie pitu 8c - wiem 偶e posz艂y 藕le wype艂nione ale nawet tego z艂ego nie mam w systemie do 艣ci膮gni臋cia.

Data: 2011-03-04 19:59:28
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-03-04 19:20, adams99 pisze:
Pr贸buj臋 wys艂a膰 wiadomo艣膰 do Aliora poprzez poczt臋 wewn臋trzn膮 (napisz
wiadomo艣膰) i za ka偶dym razem po wpisaniu tre艣ci i pr贸bie wys艂ania
pojawia si臋 ostrze偶enie "bledne dane"

Wywal znaki zapytania i cudzys艂owy.

Data: 2011-03-04 20:18:25
Autor: adams99
W dniu 2011-03-04 19:59, Wojciech Nawara pisze:

Wywal znaki zapytania i cudzys艂owy.

Znak zapytania by艂 jeden, w ko艅cu przecie偶 zadawa艂em pytanie ;)
Oj co艣 t臋gi ten system w takim razie.

W mi臋dzyczasie pos艂a艂em na znaleziony mail biura maklerskiego. Jak nie odpisz膮 spr贸buj臋 Twojej metody.

Dzi臋ki serdeczne.

Data: 2011-03-04 19:59:47
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
adams99 pisze:

Pr贸buj臋 wys艂a膰 wiadomo艣膰 do Aliora poprzez poczt臋 wewn臋trzn膮 (napisz
wiadomo艣膰) i za ka偶dym razem po wpisaniu tre艣ci i pr贸bie wys艂ania
pojawia si臋 ostrze偶enie "bledne dane"

W grudniu mia艂em to samo. W ko艅cu si臋 podda艂em i wys艂a艂em pytanie mailem. Do dzi艣 czekam.

--
MiCHA

Formularz wiadomo艣ci - Alior Bank