Fortele hrabiego

Data: 2010-08-15 17:25:27
Autor: -he®sk
Fortele hrabiego
ladnie wykolowal platnych "obroncow krzyza". nie dosc, ze ich "przeniosl" to zrobil w konia
z tzw tablica. "blad" w napisie zostal szybciutko
zauwazony przez wiernych prezesowi PiS i roztrabiony
na wszystkie media. teraz hrabia zamiecie chodnik,
torby, stoleczki i inne akcesoria "obroncow" pojda
do kontenera na smieci a tablice sie odkreci by poprawic "blad". i to bedzie na tyle ;o))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-15 17:53:25
Autor: Panslavista
Fortele hrabiego
"-heRsk" <-bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:9g1g66lkbgdt09mqao8rep22bcdal3oemu4ax.com...
[...]

A now± tablicę jego powiesz± i nawet nowi generałowie nie pomog±, bo to tylko płatna klaka...

Data: 2010-08-15 17:53:03
Autor: -he®sk
Fortele hrabiego
On Sun, 15 Aug 2010 17:53:25 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

> [...]
> poprawic "blad". i to bedzie na tyle ;o))

A now± tablicę jego powiesz± i nawet nowi generałowie nie pomog±, bo to tylko płatna klaka...

 wydaje mi sie, ze niczego pozniej nie powiesza ;o))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-15 18:06:57
Autor: pluton
Fortele hrabiego
ladnie wykolowal platnych "obroncow krzyza".

Dymal kaczor razy kilka,
wydymali i kaczora.

Nullification

Fortele hrabiego