Fortis Bank i Lokata Europejska 5,25%

Data: 2009-11-09 22:25:08
Autor: orcio
Fortis Bank i Lokata Europejska 5,25%
Witam
Jakby kogoś naszło i chciał założyć to opiszę swoje doświadczenia z
produktami tego banku. Zacząłem swoją przygodę jeszcze z bankiem DOminet
(jaka nazwa taka funkcjonalność) wtedy razem z Fortis mieli tą samą ofertę, bo zaczynały się łączyć i tu zaczął się problem. Niby można było założyć lokatę przez internet ale... potem podejść do banku podpisać (chyba żeby  pani w okienku się nie pomyliła (w placówce w której podpisywałem
papierki panie przebranżowiły się chyba z mięsnego), ale pierwsze duże
rozczarowanie bo zgubili mi jedna lokatę podczas migracji systemów ale
chyba znaleźli bo wróciła po okresie o odsetkami. W międzyczasie pani w
okienku szukała i obiecała, że zadzwoni... i tyle z nią rozmawiałem, miała
wysłać jakieś kolejne papierki czekałem ze 2 tyg. w końcu wybrałem się
sam do oddziału to powiedziała ze wysłała i po kolejnym tygodniu poczta
dostarczyła z datą nadania zgodna z data mojej wizyty w oddziale.
Zakładałem parę lokat ostatnia to był po części mój błąd, ale wyszło tez
jakie maja kiepskie procedury. Po podpisaniu dokumentów czekali 14 dni
na wpłatę niestety elixir poszedł ostatnią sesją i na ich konto przelew
trafił po czasie. Pieniądze zaczęły leżeć na jakimś koncie technicznym i
  przypomnieli sobie o nich po 6 dniach i założyli lokatę z kolejnym
numerem. Koniec lokaty trafił na niedzielę, także myślałem, że pieniądze
będę miał dostępne po pierwszej poniedziałkowej sesji elixir, a tu znowu
niemiłe zaskoczenie pieniądze dotarły na zadeklarowane konto po
ostatniej sesji. Tyle moich żali jak będę miał chwilę przejdę się
podziękować za współpracę.

orcio

Data: 2009-11-10 07:25:08
Autor: Arek
orcio napisał(a) w wiadomości: ...
Tyle moich żali jak będę miał chwilę przejdę się
podziękować za współpracę.

A wiesz do której oddział czynny? Bo np. na stronie internetowej
do 17:00 a na drzwiach i w rzeczywistości do 16:30

Arek

Fortis Bank i Lokata Europejska 5,25%