Fortis i konto osobiste

Data: 2010-03-02 03:24:46
Autor: Jan Kowalski
Fortis i konto osobiste
CZesc,

W czwartek zlozylem formularz kontaktu przez strone www, w
poniedzialek zadzwonila babka z infolinii ze mnie umowi z doradzca ale
do dzis cisza... Zawsze tak slamazarnie dzialaja?
Inetresuje mnie konto XL wiec chyba powinno im troche zalezec?

I drugie: w koncie tym jest lokata overnight-owa, czy jest ona godna
uwagi?

pozdr.

Data: 2010-03-02 13:06:09
Autor: glaukonWYTNIJTO
Fortis i konto osobiste

I drugie: w koncie tym jest lokata overnight-owa, czy jest ona godna
uwagi?

http://www.bnpparibasfortis.pl/files/oprocentowanie_ind.pdf

Oprocentowanie 0,80%-2,00%.

Data: 2010-03-14 10:07:44
Autor: Jan Kowalski
Fortis i konto osobiste
On 2 Mar, 13:06, glaukonWYTNI...@op.pl wrote:
> I drugie: w koncie tym jest lokata overnight-owa, czy jest ona godna
> uwagi?

http://www.bnpparibasfortis.pl/files/oprocentowanie_ind.pdf

Oprocentowanie 0,80%-2,00%.

No coz, minelo 3 tygodnie z okladem i ciagle zero kontaktu.

Najwyrazniej ten bank nie jest zainteresowany klientami
mogacymi stanowic jego najbardziej dochodowa grupe.

W takim razie zegnam ozieble i wszystkim odradzam korzystanie z uslug
Fortisa - moga cie olac w najmniej odpowiednim momencie.

Fortis i konto osobiste