[OT] Fortis ma na etacie wróżki :) Poważnie!

Data: 2011-03-18 21:59:05
Autor: osa
[OT] Fortis ma na etacie wróżki :) Poważnie!
W piątek tragedia nawiedziła Japonię a na początku tygodnia wyciągnąłem ze skrzynki reklamę inwestycji wysłaną pewnie dużo wcześniej (datowana na marzec 2011) i pewnie do wielu klientów ;) Pierwszy akapit mnie rozbroił i potwierdził tezę z tematu:

Raz na jakiś czas natura raczy nas wyjątkowymi, niezapomnianymi zjawiskami. Mają one miejsce niezwykle rzadko. W określonym czasie, w określonym miejscu. Teraz również Państwo mogą być świadkami takiego niecodziennego zjawiska.

To się nazywa wyczucie chwili ;)

Data: 2011-03-22 01:40:32
Autor: Krystek
W dniu 2011-03-18 21:59, osa pisze:
W piątek tragedia nawiedziła Japonię a na początku tygodnia wyciągnąłem
ze skrzynki reklamę inwestycji wysłaną pewnie dużo wcześniej (datowana
na marzec 2011) i pewnie do wielu klientów ;)

Równie ciekawe jak podawane na pl.biznes.banki przykłady wysyłania przez instytucje finansowe antydatowanej korespondencji, żeby zgarnąć haracz w postaci opłaty za powiadomienie ;)

K.

[OT] Fortis ma na etacie wróżki :) Poważnie!