Fortis nie oddaje forsy!

Data: 2009-06-18 02:28:46
Autor: witek
Fortis nie oddaje forsy!
Jan Werbiński wrote:
Lokata nieodnawialna miesięczna się zakończyła, tygodniowa też. Jak byk figuruje, że po zakończeniu lokaty przelew na główny rachunek. Minęły od tego terminu trzy dni robocze. Pieniądze są dalej zablokowane i widoczne jako lokata 0%. Próbuję zatem zerwać tą lokatę i dostaję automatycznego maila, że

"Informujemy, że poniższa dyspozycja złożona poprzez system Pl@net została odrzucona:
Rodzaj: E-LOKATA
Okres: 1 Tydzień
Kwota: x PLN
Nr transakcji: WRW1 TPL PL40069800008
Powód odrzucenia: Lokata niezrywalna (EQS0303)"

No i okazało się, że założyli mi wieczną niezrywalną lokatę na 0%. Okazja jak cholera!

Czy Fortis kradnie forsę?

Nie da sie zerwac lokaty, ktora sie skonczyla. Wiec komunikat jak najbardziej sensowny.
To ze zaksieguja kase za pare dni, zapewne z data wstecz to zupelnie inna historia.

Data: 2009-06-18 09:45:14
Autor: Jan Werbiński
Fortis nie oddaje forsy!
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h1cqbe$rdd$2inews.gazeta.pl...
Nie da sie zerwac lokaty, ktora sie skonczyla. Wiec komunikat jak najbardziej sensowny.
To ze zaksieguja kase za pare dni, zapewne z data wstecz to zupelnie inna historia.

Znaczy że dysponuję kasę na lokatę TYGODNIOWĄ i mam czekać na przykład dwa tygodnie na zwrot kasy?
Pieniądze mają być dostępne w ostatnim dniu lokaty, a najpóźniej na drugi dzień!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-06-18 10:04:12
Autor: Jan Werbiński
Fortis nie oddaje forsy!
Zerwanie lokaty niezakończonej - środki są dostępne na koncie NATYCHMIAST.
Lokata zakończona - nie dostałem swojej forsy.

Data: 2009-06-18 01:18:15
Autor: MK
Fortis nie oddaje forsy!

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

A jestes pewien? U mnie kasa splynela na rachunek, ale lokata ciagle
byla widoczna na lisci, a temin zapadalnosci byl podany jako jako
biezacy dzien. Po kilkunastu minutach od wyslania informacji poczta
wewnetrzna dokonano korekty.

Niestety rozpoczela sie integracja informatyczna w Dominetem i to sa
skutki...

MK

Data: 2009-06-18 10:34:45
Autor: Jan Werbiński
Fortis nie oddaje forsy!
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:e9779e2c-8fdc-44e0-871f-
[...]

=============

Jestem pewien. Zerwałem w tym celu niepotrzebnie inną lokatę. Lokaty zakończone dalej figurują, a środki są niedostępne.
Zgłosiłem to pocztą prawie półtorej godziny temu i nie dostałem odpowiedzi.

Data: 2009-06-18 18:52:49
Autor: blad
Fortis nie oddaje forsy!
Użytkownik "george"
[...]

u mmnie e-lokata koncząca się wczoraj grzecznie wróciłą na ROR-a
jutro i w poniedziałek konczą mi się następne dwie e-lokaty po 2730zł
więc zobaczymy czy wrócą

a integracja systemów będzie dopiero 31 lipca, to już mnie dawno nie będzie
*** blad ***

Data: 2009-06-18 10:59:01
Autor: witek
Fortis nie oddaje forsy!
Jan Werbiński wrote:

Jestem pewien. Zerwałem w tym celu niepotrzebnie inną lokatę. Lokaty zakończone dalej figurują, a środki są niedostępne.
Zgłosiłem to pocztą prawie półtorej godziny temu i nie dostałem odpowiedzi.

To straszne.
Półtorej godziny, a limuzyny  pod drzwiami jeszcze nie ma.
Skandal.

Data: 2009-06-18 19:08:30
Autor: Ra
Fortis nie oddaje forsy!
witek pisze:
Jan Werbiński wrote:

[...]

Wbrew twojej ironi jest to straszne. Co jakbyś potrzebował całej kasy żeby np kupić auto ?
Druga rzecz lokata tygodniowa na 6% potem środki przez 3 dni leżą na koncie na 0 czy 1% bo tak pewnie zostaną potraktowane. Jakie będzie efektywne oprocentowanie takiej lokaty ?

Data: 2009-06-19 14:30:25
Autor: V
Fortis nie oddaje forsy!
Ra pisze:
witek pisze:
Jan Werbiński wrote:

[...]

rynkowe..., i to jest logiczne zachowanie banku
V.

Data: 2009-06-20 12:15:13
Autor: blad
Fortis nie oddaje forsy!
Użytkownik "Jan Werbiński"
Jestem pewien. Zerwałem w tym celu niepotrzebnie inną lokatę. Lokaty zakończone dalej figurują, a środki są niedostępne.
Zgłosiłem to pocztą prawie półtorej godziny temu i nie dostałem odpowiedzi.

no i jak się skonczyła sprawa z e-lokatą, która nie chciała wrócić?
moje się pięknie pokończyły i wróciły i ta z piątku 19 VI i ta z poniedzialku 22 VI

To że ich system już w piątek po 22:00 księguje lokaty wracające w poniedzialek nie jest wcale takie dobre, bo przez to jak masz lokatę odnawialną kończącą się w poniedziałek to nie możesz jej w sobotę zmienić statusu, żeby się nie odnowiła - już jest za późno i ew. w poniedziałek trzeba ją zerwać, co nie jest jakąś stratą bo to dzień otwarcia lokaty.

Dla tych którzy jeszcze zostają w Fortisie mogę dodać, że w ich systemie tydzien nie zawsze trwa 7 dni - czasem 8 lub więcej jeśli nagle  siódmym dniu wypadnie święto (np. lany poniedzialek). Jak ktos ma wtedy lokaty antybelkowe to musi uważać
*** blad ***

Data: 2009-06-20 12:31:48
Autor: MK
Fortis nie oddaje forsy!
"blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message news:h1iddi$ka1$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ja zostaje... pakiet zloty + VG sprawuja sie bardzo dobrze :). A o lokatach to juz zdrazylem sie przekonac jakis czas temu, na szczescie odrazu po zalogowaniu widac odsetki z lokat, wiec mozna szybko naprawic takie bledy ;). Oczywiscie o ile ktos sie loguje w dniu odnowienia...

MK

Data: 2009-06-21 08:57:06
Autor: mm
Fortis nie oddaje forsy!
Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał:
Dla tych którzy jeszcze zostają w Fortisie mogę dodać,
*** blad ***

A gdzie się przenosisz ?
Bo ja już też zlikwidowalem e-pakiet. Oglądalem Aliora - oni mają ten sam system co fortis - i niestety te same niedogodności - tzn. nie księguja 3 sesji. Chwilowo mam nordee i poza obrzydliwym internetem jest calkiem OK ;)

Data: 2009-06-21 10:36:48
Autor: blad
Fortis nie oddaje forsy!
Użytkownik "mm"
[...]

mam w Nordea Banku i jest OK, ale nie chce na tym rachunku mieszać, bo jest on główny dla mojej żony.
Ja będę używał Toyoty (przelewy i zlecenia stale) do spółki z Aliorem (bankomaty)
*** blad ***

Fortis nie oddaje forsy!